تشک بادی اینتکس مناسب بیمار

intex 68758

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تشک بادی دو نفره اینتکس مناسب بیمار با بهترین کیفیت و کارایی در سراسر ایران از نمایندگی اینتکس سنتر با رویه مقاوم از جنس پی وی سی و قابلیت تحمل وزن 250 کیلو گرم ، مناسب برای استفاده انواع بیماران عضلانی و حتی افرادی بدون بیماری

تشک بادی دو نفره اینتکس مناسب بیمار به دلیل وزن سبک و ابعاد مناسب مورد توجه بسیاری از علاقمندان به تشک های بادی قرار گرفته است. رویه ی این تشک بادی ساخته شده از پی وی سی جیر یا مخمل می باشد که آن را با نرمی و لطافت ویژه ای همراه کرده است . سطح مواجی که در این محصول پر طرفدار در نظر گرفته شده موجب گردش هوا می شود در نتیجه از تعریق بدن در استفاده های طولانی مدت جلوگیری می کند . کناره های این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم ساخته شده که علاوه بر افزایش کیفیت انعطاف قابل توجه ای به آن عرضه داشته . همچنین در ساخت کف این محصول از پی وی سی دولایه استفاده شده که کیفیت و مقاومت آن را تا حد قابل توجهی بالا برده است . این تشک با کیفیت تنها 3 کیلو گرم وزن دارد و می توان از آن به راحتی حتی در خارج از منزل استفاده نمود . همچنین این محصول به دلیل جنس کناره و کف از مقاومت بالایی برخوردار است و می تواند تا وزن 250 کیلو گرم را به خوبی تحمل نماید . تشک بادی دو نفره اینتکس مناسب بیمار با حمل آسان بسیار مقرون بصرفه بوده و میتوان آن را به راحتی از نمایندگی اینتکس سنتر خریداری نمایید .  

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...