تخت خواب بادی مشکی دو نفره اینتکس

Intex 66720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی مشکی دو نفره اینتکس محصولی مطابق با استاندارد جهانی و طراحی شده با بهترین متریال موجود می باشد که به همراه ارسال رایگان به تمام نقاط کشور ایران عرضه می شود.

تخت خواب بادی مشکی دو نفره اینتکس محصولی با ساختار دو لایه است که همین ساختار باعث شده تا تحمل وزن این محصول بسیار افزایش یابد. این کالا رویه ای ساخته شده از نوع PVC دارد که در بین تخت های بادی بهترین نوع می باشد. علاوه بر این ها بخش های طرح چرم کناره های این محصول و هم چنین رویه مخملی هم باعث شده تا خوابی راحت را تجربه کرده و با دیدن زیبایی های این کالا مجذوب ان شوید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول داشتن بالش بادی سر خود و هم چنین رویه مواج می باشد که راحتی بیشتری را به شما ارائه می کند. هم چنین این تخت بادی در رنگ یکدست مشکی به بازار عرضه شده است که رنگی عامه پسند بوده و به راحتی هم کثیف نخواهد شد. این محصول با قیمت استثنایی هم اکنون در سبد خرید نمایندگی اینتکس سنتر موجود می باشد که می توانید با خرید این کالا آن را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید و برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با شماره تماس های داخل سایت تماس گرفته تا کارشناسان مربوطه شما را راهنمایی کرده و یک خرید مطمئن را تجربه نمایید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتفاع 47 سانتی متر
 جنس رویهجیر ضد تعریق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC ضخیم
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

تخت خواب بادی مشکی دو نفره اینتکس بی شک از محبوب ترین و پر فروش ترین تخت های بادی شرکت اینتکس بوده که به دلیل داشتن قیمتی مقرون به صرفه در برابر کیفیت خود مشتریان و خریداران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است. محصولی که با طراحی زیبا و مدرن خود جلوه ای فوق العاده را برای دکوراسیون اتاق خواب های شما تداعی می کند. همچنین به دلیل ابعاد مناسب خود برای هر سنینی قابل استفاده خواهد بود. در ادامه به بررسی دقیق تر این تخت بادی می پردازیم..

طراحی و ارگونومی

تخت خواب بادی مشکی دو نفره اینتکس دارای طراحی بسیار شیک و مشتری پسند بوده که مناسب استفاده تمام سنین بخصوص جوانان و زوج های جوان خواهد بود. چرا که با طراحی مستطیلی و ارتفاع بسیار مناسب خود سبب شده تا هنگام استفاده از این تخت بادی نهایت احساس راحتی را تجربه کنید. ارگونومی ساخت قسمت بیرونی این تخت بادی دو نفره به صورت طبقه ای یا لایه ای بوده، که بخش نمشینگاه آن و البته مهمترین قسمت تخت های بادی نیز به صورت مواج موازی طراحی شده تا از افراد در هنگام مصرف دور از خستگی و تعریق باشند. اما ارگونومی ساخت درون این تخت به صورت لایه هایی نسبتا ضخیم و موازی از جنس PVC ساخته شده است که نوعی پایه های نگهدارنده تخت به حساب می آیند و این امر تحمل وزن تخت را نیز افزایش می دهد، چرا که بر عهده این قسمت از تخت می باشد. علاوه بر این از دیگر ویژگی هایی که در طراحی این تخت استفاده شده، قسمت بر آمده و بالش بادی سرخود متصل به بدنه تخت بوده که در قسمت فوق این محصول طراحی شده است، که این بالش بادی می تواند کمک شایانی به راحتی استفاده از این تخت به مصرف کنندگان در خواب بدهد.

جنس بدنه

همانطور که می دانید جنس بدنه محصولات بادی از مهم ترین عوامل انتخاب محصولات با کیفیت و مقاوم می باشد، به همین دلیل هنگام انتخاب و خرید محصولات بادی باید توجه زیادی به آن شود. زیرا این تخت بادی در واقع ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با کیفیت بالا بوده که در برابر سایش، پوسیدگی، رطوبت، ضربه، فشار و همچنین برخورد آب مقاوم خواهد بود. همچنین روکش استفاده شده در این کالا از دو نوع مخمل و طرح چرم استفاده شده است، که قسمت نشیمنگاه آن را با روکش مخملی و قسمت های کناره و زیرین را روکش طرح چرم پوشانده اند تا علاوه بر دوام و مقاومت کالا، از زیبایی بیشتری برخوردار شود. جنس بدنه این تخت بادی که می تواند مقاومت سطحی را در برابر اشیای تیز داشته باشد، اما در صورتی که اشیای تیز به شدت بالاتری به بدنه برخورد کنند مسلما طبق طبیعت محصولا بادی، آسیب خواهند دید. ولی مصرف کنندگان می توانند با خیالی آسوده اقدام به تعمیر این نوع تخت ها و همچنین محصولات بادی کنند، زیرا که یکی از ویژگی های بسیار خوب این تخت های بادی قابلیت تعمیر می باشد تا تمام مصرف کنندگان با خیالی آسوده و راحت از این محصول بهره ببرند.

ابعاد بدنه و تحمل وزن

ابعاد این تخت بادی طبق ابعاد و اندازه آن ظرفیت دو نفر را خواهد داشت و مسلما ابعادی بزرگتر و جا گیر تری را نسبت به تخت های یک نفره خواهد داشت. این تخت در حقیقت دارای ابعادی معادل (طول: 203 سانتی متر، عرض: 157 سانتی متر، ارتفاع: 47 سانتی متر) بوده که می تواند به راحتی تا دو فرد بالغ و بزرگسال را به راحتی در خود جای دهد. همچنین این تخت با داشتن این ابعاد می تواند در تمام محیط های خانگی، اتاق خواب، نشیمن، مسافرت، سوئیت و... استفاده شود و تا وزن 273 کیلوگرم را به خوبی تحمل کند. البته تحمل وزنی که برای این تخت در نظر گرفته شده استاندارد بوده یعنی می توان تا 20 کیلوگرم نیز به آن اضافه کرد در صورتی که کمی از باد آن کاسته شود تا دیواره های داخلی آن آسیب نبیند.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تخت بادی نیز به مانند سایر تخت های بادی اینتکس، تنها کافیست پس از خارج نمودن از بسته محصول، آن را در مکانی مسطح و بدون اشیای تیز پهن نموده و بعد از این که پمپ باد آن را به برق متصل کرده اید اقدام به نصب و راه اندازی آن نمایید. برای جمع نمودن تخت نیز کافیست بعد از اتصال پمپ باد به برق اقدام به خالی نمودن آن کرده و طبق بسته بندی اولیه آن را در ساک حمل خود جمع کنید. اما باید عنوان کرد برای مراقبت بیشتر از تخت خود چند عامل مهم مانند دور نمودن اشیای تیز از تخت، استفاده از روکش های معمولی برای آن پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری شود تا این تخت عمر بیشتری را برای شما خریداران عزیز به ارمغان آورد. البته در صورتی استفاده ای از تخت نداشتید نیز می توانید با جمع کردن آن مانع از آسیب های ناگهانی تخت شوید و همچنین فضای اشغال شده را به مکان مورد نظر خود بازگردانید. 

تخت خواب بادی مشکی دو نفره اینتکس محصولی پر فروش و پر طرفدار برای تمام سنین بخصوص جوانان با بالش بادی و روکشی ضد تعریق، همراه با وزنی سبک و کم حجم در فروشگاه مرکزی اینتکس با قیمتی مناسب و تخفیفی فوق العاده و ارسال رایگان به سراسر کشور ایران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...