تخت بادی یک نفره طبی دوقلو

intex 64444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره طبی دوقلو با قیمتی ارزان همراه با مهلت تست 48 ساعته و همچنین رویه ای از نوع پارچه مخمل نرم و ضد سایش ، مناسب برای انواع سلیقه ها  می باشد .

تخت بادی یک نفره طبی دوقلو یکی از بهترین و فوق العاده ترین محصول از شرکت اینتکس می باشد . تنوع تخت های بادی امروزه نه تنها در بازارهای جهانی بلکه در بازارهای داخلی نیز بسیار زیاد بوده و انتخاب یک تخت خواب بادی زیبا و در عین حال کارآمد را برای مشتریان سخت کرده است . با توجه به اینکه افراد در طول روز به دلیل کار دچار خستگی می شوند می توانند از این تخت بادی استفاده کرده و آرامش و راحتی را تجربه کنند این تخت بادی یک نفره دارای رویه از نوع مخمل می باشد که دارای تار و پودهای نرم و ضد حساسیت می باشد که دوخت های آن متراکم می باشد و مقاومت و استحکام بسیار بالایی را برای مصرف کنندگان فراهم می آورد و جنس بدنه آن باعث شده است که علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل باشد و این امر سبب می شود هنگامی که بر روی آن استراحت می کنید بدن شما به بهترین شکل ممکن بر روی آن قرار بگیرد . تحمل وزن بالای این محصول سبب می شود که حتی افرادی که دارای وزن های بالا هستند نیز بتوانند از این تخت بادی استفاده کنند و همین امر باعث می شود که در برابر آسیب های احتمالی مستحکم باشد . پمپ باد برقی سر خود این کالا به شما کمک میکند که هر وقت بخواهید کالا را باد کرده و در مواقعی که به آن نیاز ندارید آن را جمع کنید و کیف حملی که این شرکت برای شما ارسال خواهد کرد به مشتریان کمک می کند که موقع حمل این کالا دغدغه ای نداشته باشید .  در صورت تمایل اگر قصد خرید این کالا را دارید می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس این محصول را تهیه کنید . 

 نوع   خانگی 
 طول 191 سانتی متر
 عرض  99 سانتی متر
 ارتفاع  51 سانتی متر
 تحمل وزن  140 کیلوگرم 
 جنس بدنه وینیل
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  دارد
 کد محصول intex 64444

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...