تخت بادی کامفورت یک نفره

intex 64444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره فروش در تنها نمایندگی مرکزی محصولات بادی با قیمت ارزان و کیفیت بسیار بالا انجام می شود . این تخت خواب بادی یک نفره یکی از پر فروشترین تختخواب های بادی اینتکس میباشد

تخت بادی کامفورت یک نفره با بهترین کیفیت و قیمت در مرکز فروش محصولات بادی در حال عرضه می باشد و این تخت بادی یک نفره دو طبقه بوده اما جداشونده نیست . رویه و بدنه این تخت خواب از مدل جیر بوده که کاملا متفاوت با سایرین از نوع کبریتی میباشد . این رویه جیر بسیار کیفیتی فوق العاده دارد و نسبت به سایرین از کیفیت بالاتری برخوردار است . پمپ برقی این محصول برقی بوده و قابلیت پمپاژ و مکش را دارد . این پر و خالی کردن باد زمانی کمتر از 6 دقیقه نیاز دارد . همچنین این پمپ برقی شامل دو سال ضمانت می باشد . این تخت بادی شامل یک برچسب تعمیرات رایگان و یک ساک قابل حمل می باشد که برای جا به جایی آن میتوانید از آن استفاده نمایید . این تخت خواب بادی برای بیمارانی که مشکل عضلانی دارند بسیار مناسب می باشد زیرا این تخت خواب کاملا طبی می باشد . برای خرید این محصول با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس بگیرید و این محصول را با ارزانترین قیمت از نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید .

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه وینیل با رویه مخملی
 جنس بخش کناری وینیل مخملی
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 طبی و ضد تعریق
 دارای سطح مواج و کامفورت
 طراحی بدنه دو قلو و دو تکه
مناسب بزرگسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...