تخت بادی طبی دو نفره برزنتی

intex 64474

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی طبی دو نفره برزنتی با ساختاری مقاوم و با دوام، قیمت ارزان و مقرون به صرفه، به همراه ارسال رایگان و تخفیفی عالی در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس

تخت بادی طبی دو نفره برزنتی از برترین و با کیفیت ترین محصولات تولید شده از این برند، در سال جاری می باشد که با مزیت و ویژگی های فوق العاده خود توانسته محبوبیت بالایی در میان خریداران و مشتریان نمایندگی اینتکس بدست آورد و خود را با قیمت مناسب و کیفیتی مرغوب در لیست محصولات پرفروش و پر طرفدار جای دهد. همچنین همانطور که در تصویر نیز قابل ملاحضه می باشد این محصول با توجه به رویه مواجی که دارد، مشابه با تخت های اسفنجی و فنری عمل خواهد کرد و بهترین حالت را برای قرار گیری بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد. از دیگر خصوصیات مهم این محصول بادی مرتبط با ساخت و جنس بدنه آن می باشد، که شرکت اینتکس با در نظر گرفتن انتظارات مصرف کنندگان و راحتی افراد، جنس بدنه این تخت خواب بادی از PVC جیر یا همان مخمل تولید کرده است که این نوع اجناس به دلیل کیفیت و ضخامت بالا از استقامت فوق العاده ای در برابر فشار و ضربه می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده از بابت طول عمر و عدم آسیب پذیری، این تخت خواب بادی را استفاده نمایید و لذت یک خواب راحت را برای خود به ارمغان بیاورید. همچنین همانطور که گفته شد، رویه آن نیز به صورت مواج تعبیه شده است که از ویژگی های آن ضد تعریق بودن و طبی شدن محصول می باشد. لازم به ذکر است در صورت آسیب دیدن محصول نیز، به راحتی می توانید توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی اینتکس این تخت بادی را ترمیم و مجدد استفاده نمایید. همچنین روی بدنه اصلی آن یک پمپ باد برقی دو کاره نیز تعبیه شده که این پمپ باد قابلیت راه اندازی و تخلیه هوای درون آن را در مدت زمان 4 دقیقه فراهم می سازد. هم اکنون پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید این تخت بادی دو نفره را با کمترین هزینه و 48 ساعت گارانتی تست از طریق سایت نمایندگی اینتکس خریداری کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن کالای خود را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید.

 نوع خانگی ، سفری
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع  46 سانتی متر
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC جیر
 پمپ باد دارد
 نوع پمپ برقی سرخود
 اقلام همراه چسب تعمیر ، ساک حمل
 گد محصول  intex 64474

تخت بادی طبی دو نفره برزنتی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط خانه، اتاق خواب، محل کار، ویلا، کمپینگ و... می باشد. چرا که این تخت بادی با دارا بودن ساختار بدنه قوی و داشتن جنس بدنه با کیفیت امکان استفاده را در هر مکانی را برایتان فراهم می سازد که البته به دلیل رویه لطیف و منعطف، بستری فوق العاده برای خواب و استراحت می باشد. در ادامه برای بررسی بیشتر جزئیات ساخت این محصول به توضیحات تکمیلی آن خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت:

طراحی و ساخت بدنه این کالا همانند بیشتر تخت های بادی و غیر بادی به شکل مستطیلی تولید شده که قسمت سطح آن از طراحی مشبک و مواج بهره مند می باشد. طراحی مواج صورت گرفته در این محصول باعث شده این تخت بادی علاوه بر ظاهر زیبا، در هنگام استفاده به خوبی اعضای بدن را در بر گیرد و موجب عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا شود. طراحی مواج همیشه در بسیاری ازتخت های بادی بخصوص تخت های بادی خانگی استفاده شده تا راحت ترین سطح را برای خواب و استراحت های طولانی مدت ایجاد کند. اما طراحی قسمت داخل به صورت لایه ای با قابلیت کشسانی و منعطف ساخته شده که باعث افزایش استحکام بدنه شود. در واقع وظیفه اصلی این لایه ها تحمل فشار ناشی از وزن و باد زیاد خواهد بود. همچنین روی دیواره افقی بدنه نیز یک دریچه باد برقی و سرخود تعبیه شده و دیگر نیازی به پمپ های دستی و گران قیمت نیست.

جنس بدنه:

جنس بدنه که یکی از مهمترین موارد در نظر گرفته شده برای خرید و استفاده از تخت های بادی محسوب می شود، که در این کالا نیز بسیار مورد اهمیت واقع شده است. زیرا شرکت سازنده جنس بدنه این کالای بادی را از نوع پلاستیک PVC تهیه کرده که بسیار با کیفیت همراه با ضخامت بالا می باشد. همچنین از خصوصیات مثبت و فوق العاده دیگر در رابطه با جنس بدنه این تخت خواب، استفاده از روکش متفاوت جیر و یا همان مخملی می باشد. روکش جیر علاوه بر زیبایی کالا، به منظور ایجاد محلی راحت و نرم و همچنین جلوگیری از تعریق بالا و همچنین بالارفتن کیفیت بدنه استفاده شده است. علاوه بر این یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این نوع جنس بدنه داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن:

این تخت بادی طبی دو نفره برزنتی معادل (طول: 203سانتی متر ، عرض: 152سانتی متر ، ارتفاع: 46سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب و استاندارد برای استفاده دو نفر خواهد بود. این ابعاد، ابعاد راه اندازی شده این تخت خواب می باشد که در صورت جمع کردن آن این ابعاد کمتر خواهد شد تا به راحتی در فضای مورد نظری جای بگیرد. طبق این ابعاد و جنس بدنه تحمل وزن محصول نیز برابر 273 کیلوگرم می باشد که تحمل وزنی بالا و بسیار خوب برای دو شخص بزرگسال محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت:

برای راه اندازی این کالا کافیست ابتدا آن را در محلی صاف و مطمئن پهن کرده و توسط پمپ باد برقی متصل به بدنه آن را روشن کنید تا بطور خودکار اقدام به پر شدن هوای درون محصول شود. لازم به ذکر است این پمپ باد تا زمانی تخت را باد می کند که شکل کامل به خود بگیرد، که البته برای سفت شدن بدنه می بایست از پمپ های دستی مجزا استفاده کنید. پمپ باد سرخود این تخت خواب بادی قابلیت مکش باد را نیز دارا می باشد، بنابراین برای خالی کردن باد نیز از این پمپ باد استفاده می شود. اما بخش مهم در ارتباط با ماندگاری و سالم ماندن کالا، بهترین و ساده ترین شیوه جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه تخت می باشد. البته باید عنوان نمود هر گونه پرش و جامپینگ، باد کردن بیش از حد نیز می تواند باعث آسیب پذیری و ترکیدگی کالا شود.

جمع بندی:

تخت بادی طبی دو نفره برزنتی از جدیدترین و مرغوب ترین تخت خواب بادی های تولید شده از شرکت اینتکس می باشد که علاوه بر داشتن قابلیت هایی همچون ضد تعریق و طبی بودن، از تحمل وزن بالا و ابعاد مناسبی نیز بهره مند می باشد. همچنین این کالا دارای ۴۸ ساعت مهلت تست بوده که به دو صورت حضوری و اینترنتی توسط شرکت اینتکس عرضه می شود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...