تخت بادی دو نفره مرتفع اینتکس

intex 64140

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره مرتفع اینتکس بهترین جایگزین برای تخت های فلزی و چوبی که فضای زیادی را اشغال می کنند می باشد و همچنین به دلیل زیبایی و طراحی منحصر به فردی که دارد توجه بسیاری را به خود جلب کرده است .

تخت بادی دو نفره مرتفع اینتکس محصولی متفاوت با طراحی بسیار شیک و با کیفیت در سال 2020 به بازار عرضه شد و در مدت کمی توجه بسیاری را به خود جلب کرد . این محصول از وینیل چند لایه ساخته شده است که با رویه ی تمام جیر راحتی و نرمی بسیاری را برای خریداران به ارمقان آورده است و همچنین رویه این کالا ضد تعریق نیز می باشد و برای زمان های طولانی بدون هیچگونه مشکلی قابل استفاده می باشد . داشتن رویه ی کامفورت و مواج این محصول باعث شده که این محصول برای افراد سالمند و به خصوص افراد با بیماری عضلانی یا استخوانی مناسب می باشد . این تخت بادی دارای پمپ باد برقی نیز می باشد که تخت بادی را در کمترین زمان ممکن برای شما راه اندازی می کند . لایه میانی این محصول از pvc چند لایه ساخته شده است که باعث انعطاف پذیری بالای این کالا شده و همچنین طول عمر طولانی را برای این محصول به ارمقان آورده است . این کالا به خاطر آسوده خاطر شدن مشتریان محترم گارانتی 48 ساعته برای آن در نظر گرفته است . این تخت بادی به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت آن جزوء بهترین محصولات این برند می باشد . ساک حمل و نقل , چسب تعمیرات از اقلام همراه این تخت می باشد که بسیار هم کاربردی هستند و شما میتوانید با مراجعه به سایت اصلی سنتر اینتکس این محصولات با کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت باور نکردنی تهیه و به راحتی استفاده کنید .

 نوع  خانگی , اداری 
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  51 سانتی متر 
 تحمل وزن  273 کیلو گرم 
 جنس بدنه  تمام جیر ضد تعریق 
 نوع پمپ  پمپ باد برقی چند کاره 
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل , چسب تعمیرات 
 کد محصول  intex 64140

تخت بادی دو نفره مرتفع اینتکس محصولی بینظیر و فوق العاده با کیفت دارای استاندار های روز دنیا مناسب برای گذراندن شبها خود با کیفیتی وصف ناپذیر می باشد که به شما اجازه می دهد که بدون نگرانی برای هزینه ی اضافی این محصول را تهیه کرده و به استفاده از آن بپردازید این محصول همچنین دارای روی کامفورت  یا به عبارتی رویه ی مواج بسیار عالی می باشد که به شما در داشتن خوابی بهتر نیز کمک می کند از فواید رویه ی کامفورت می توان به مناسب بودن آن برای افراد بیمار وجلوگیری از حرکات اضافی حین خواب اشاره کرد.تخت بادی دو نفره مرتفع اینتکس همچنین دارای حصاری بادی دور تا دور محصول می باشد که از افتادن افراد سوار بر آن جلوگیری می کند که این نیز نکته با ارزش برای در نظر گرفتن می باشد همچنین این محصول دارای روی مخمل برای ارتقاعه کیفیت خواب شما مشتریان عزیز می باشد این رویه با راحتی بسیار زیاد در دستیابی به خوابی آسوده به شما کمک به سزایی میکند.همچنین پمپ بادی این محصول به صورت همراه بر روی تخت بادی نصب شده و قابل استفاده در حالت های متفاوت می باشد برای مثال می توانید تخت بادی دو نفره مرتفع اینتکس را در کمترین زمان ممکن باد کرده و آماده استفاده کنید و یا همجنین در صورت نیاز به جابه جایی این محصول می توانید از حالت تخلیه ی محصول برای استخراج باد باقی مانده در محصول استفاده کنید و آن را به مکان مورد نظر خود حمل کنید.

کیفیت در طراحی 

تخت بادی دو نفره مرتفع اینتکس با طراحی مناسب برای تمامی افراد می باشد از خانواده های چند نفره تا افراد دارای بیماری های عضلانی و کمر درد.این محصول با استفاده از جدیدترین متد های روز دنیا تولید شده و بهینه برای استفاده در هنگام خواب می باشد که این بدین معناست تا کارشناسان تولید این محصول برای خوابی راحت و آسوده شبانه روز بر روی این محصول کار کرده اند تا بهترین محصول ممکن را برای شما عزیزان حاصل کنند. همچنین این محصول بدلیل وزن سبک و کیفیت مقاوم در برابر عوامل خارحی مناسب برای استفاده در مسافرت ها نیز می باشد زیرا با استفاده از باد سریع این محصول می توانید به راحتی از این محصول در هر زمان و مکانی استفاده و خوابی راحت و آسوده داشته باشید . همجنین به دلیل با کیفیت بودن رویه ی این محصول و مقاوم بودن آن نسبت به آلودگی های مختف برای افراد دارای مشکلات و حساسیت های پوستی بسیار مناسب بودن و قابل استفاده می باشد . تخت بادی دو نفره مرتفع اینتکس دارای ارتفاع بالایی نیز می باشد و به همین دلیل در هنگام استفاده از این محصول احساس می کنید که بر روی یک تخت خواب چوبی در حال استراحت می باشید و از استفاده از این محصول لذت بیشتری ببرید .این محصول همچنین دارای بدنه pvc می باشد که در برابر ضربات خطرناک بسیار مقاوم می باشد همچنین در برابر رطوبت و حرارت نیز مقاوم می باشد که این جنس را بهترین انتخاب برای ساخت و تولید یک محصول بادی قرار می دهد.

اقلام همراه 

این محصول همچنین دارای اقلام همراهی می باشد که به تکمیل خرچه تمام تر این محصول کمک می کند که تخت بادی دو نفره مرتفع اینتکس را قابل استفاده در هر موقعیت و زمانی می کند زیرا با داشتن این اقلام دیگر نیاز به نگرانی درباره ی اتفاقات متفرقه نخواهید بود در ادامه با دلیل این جمله آشنا خواهید شد . این محصول درارای یک چسب تعمیر برای استفاده در مواقعی که محصول آسیب دیده است می باشد که این اجازه را به شما می دهد تا بدون ارتباط با پشتیبانی و پرداخت هزینه ی اضافی این محصول را تعمیر کرده و مثل روز اول از آن استفاده کنید شما با استفاده از چسب تعمیر این محصول می توانید به راحتی در صرف هزینه و زمان صرفه جویی کنید . همچنین این محصول نیز دارای یک کیف حمل بسیار مناسب می باشد که با استفاده از آن شما می توانید به آسودگی این محصول را به مکان مورد نظر خود برده و از آن برای استراحت و خواب استفاده کنید همچنین این محصول دارای یک دفترچه راهنمای کامل نیز می باشد که می توانید در صورت برخورد و مواجهه با مشکلی آن را به راحتی با مراجعه به دفترچه حل کرده و ادامه به استفاده از تخت بادی دو نفره مرتفع اینتکس دهید.

ضمانت این محصول 

تمامی محصولات شرکت center intex  دارای 48 ساعت ضمانت می باشند تا به شما اطمینان دهند تا به بهترین شکل ممکن برای شما محصول خود را ارسال می کند و هیچ گونه مشکلی از طرف ما پیش نخواهد امد همچنین تمام محصولات بادی نیاز به نگهداری مناسب دارند پس پیشنهاد می شود قبل از استفاده از محصول دفترچه راهنما ی آن را کاملا مطالعه نمایید تا به مشکلی در استفاده از محصول برنخورید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...