تخت بادی دو نفره اینتکس

intex 64436

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
4,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره اینتکس با قیمت ارزان در سایت اینتکس سنتر با بهترین قیمت و کیفیت به همراه ارسال رایگان به تمام نقاط کشور ایران

تخت بادی PVC اینتکس محصولی جدید، از تولیدات سال 2016 می باشد. تخت بادی PVC اینتکس از ساختار سه لایه، جهت مقاوت و دوام بیشتر و تحمل وزن بالاتر بهره برده است. این نوع تخت بادی در سطح خود یک برآمدگی متصل دارد و به عنوان بالش، بر روی تخت تعبیه شده است.ساختار سطح تخت خواب بادی موازی و برجسته است تا حالت خواب راحت و ضد تعریق را ایجاد نماید. بدنه ی تخت بادی اینتکس از پی وی سی و رویه ی تخت از جنس مخملی نرم می باشد. ارتفاع تخت بادی 42 سانتی متر است. این تخت بادی PVC اینتکس شامل دفترچه ی راهنما و برچسب تعمیرات و کیسه ی حمل می باشد. توصیه ی سنتر اینتکس به شما مصرف کننده ی عزیز، بعد از خرید تخت بادی، مطالعه ی دقیق دفترچه ی راهنمای همراه محصول تخت بادی PVC اینتکس می باشد. و لازم است تمامی دستورات بیان شده در دفترچه را بدقت خوانده و طبق دستورات گفته شده عمل نمایید تا به هیچ عنوان در نصب و راه اندازی تخت بادی دچار مشکل نشوید و هیچ گونه ابهامی در نصب ایجاد نشود و به سرعت فضای خواب امن خود را فراهم نمایید و از خواب خوب خود لذت ببرید

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC دو لایه
 پمپ باد دارد
 اقلام همراه چسب تعمیر, ساک حمل
 کد محصول  intex 64436

تخت بادی دو نفره اینتکس همواره یکی از برترین و فوق العاده ترین محصولات بادی تولید شده تا به امروز می باشد که از بدو ورود به بازار ایران با استقبال بسیار زیادی از مشتریان فروشگاه اینتکس همراه شد، چرا که با دارا بودن ویژگی های مثبت آن، همچون طبی بودن و ساختار قدرتمند آن باعث شده این محصول بادی بتواند بهترین انتخاب برای تمامی افراد بزرگسال و حتی بیماران می باشد. همچنین در صورت جا به جایی، به دلیل وزن سبک و حجم استانداردی که دارد می توانید به سادگی آن را به تمام مکان های مسافرتی حمل نمایید. علاوه بر این پمپ باد سرخود نصب شده بر روی محصول، آن را در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی و یا حتی تخلیه کنید. تخت بادی دو نفره اینتکس یکی از بهترین تخت های جدید و بروز این نمایندگی می باشد که در ادامه قصد داریم تا توضیحاتی را در قالب بررسی در مورد این محصول ارائه کنیم.

طراحی

تخت بادی دو نفره اینتکس با طراحی بدنه ایده آل و طبی، به صورت مستطیلی تولید شده است که به دلیل این نوع ساختار، بستری بزرگ و جا دار را برای خوابیدن دو شخص بزرگسال با مجموع وزن 270 کیلو گرم فراهم می سازد. بدنه آن نیز به صورت لایه ای و لطیف طراحی شده و از رویه ای مواج بهره مند می باشد، که مواج بودن آن قابلیت های مهمی از جمله رد و بدل شدن هوا و جلوگیری از تعریق بالای افراد به خوبی جلوگیری می نماید. همچنین رویه این تخت بادی به شکل دو رنگ بوده و می تواند دیزاینی فوق العاده را به اتاق خواب منازل، ویلا، سوئیت و... ببخشد. لایه های داخلی بدنه آن نیز به صورت موازی و پشت سر هم طراحی شده تا در برابر فشار های ناشی از وزن بالا را به راحتی تحمل کند. زیرا این لایه های مستحکم باعث می شوند تا رویه این تخت به اندازه کافی مقاوم شده تا هنگام نشستن یا خوابیدن بر روی آن به داخل فرو نرود و دچار افت کیفیت نشود. 

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه تخت خواب بادی دو نفره اینتکس از نوع پلاستیک PVC، با دو نوع روکش لطیف و مقاوم در بخش کناریی و رویه محصول بکار برده شده است. این جنس بدنه نوعی از پلاستیک پی وی سی با ضخامت و کیفیت بالا بوده که برای سطح رویه آن از روکش جیر یا همان مخمل، و در قسمت های کناری و زیرین آن از روکش طرح چرم و براق، برای مقاوم کردن و راحتی بیشتر تخت خواب استفاده شده است. علاوه بر این لازم به ذکر است روکش جیر در بخش رویه آن نیز می تواند در جلوگیری تعریق بالا تاثیر گذار باشد. همچنین از دیگر ویژگی های عالی این جنس بدنه انعطاف بالای آن برای جمع شدن راحت و کم حجم شدن محصول می باشد. از طرفی در کنار بسته بندی این محصول یک ساک حمل نیز قرار دارد که برای حمل آسوده این کالا می توان از آن بهره گرفت. گفتنی است قسمت داخلی بدنه، از لایه های مقاوم و منعطف فایبرتک و مستحکم در برابر وزن بالا و فشار زیاد ساخته شده است تا با خیالی راحت بتوانید در مدت های طولانی از این محصول بادی استفاده نمایید. 

ابعاد و وزن

ابعاد این تخت خواب برای دو شخص بزرگسال و بالغ تولید شده است. طولی برابر با: ۲۰۳ سانتی متر، عرض: ۱۵۲ سانتی متر و ارتفاع: ۴۶ سانتی متر بوده که با وجود این ابعاد در نظر گرفته شده برای این تخت خواب، امکان استفاده از آن را در تمام فضاها فراهم می آورد. همچنین لازم به ذکر است طبق این ابعاد و جنس بدنه تحمل وزن این محصول برابر 270 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بالا و بسیار مناسب برای این محصول به شمار می آید، که این تحمل وزن نشان دهنده کیفیت و دوام بالای بدنه در برابر مصرف محصول توسط کاربران می باشد. باید عنوان کرد وزن بسته بندی این کالا نیز معادل با 10 کیلوگرم بوده که شامل خود تخت به همراه پمپ باد برقی نصب شده روی بدنه می شود. البته وجود یک ساک حمل، جا به جایی این کالا را آسان تر خواهد کرد.

روش نصب محصول

برای نصب و راه اندازی تخت خواب بادی دو نفره اینتکس در ابتدا لازم به ذکر است آن را بر روی یک محل صاف و عاری از هرگونه شئ تیز قرار داده و سیم کنار تخت را از محفظه آن خارج کرده و در ادامه به پریز برق متصل کنید. در مرحله دوم با زدن کلید پمپ، تخت شروع به باد شدن می کند. پس از پر شدن نیز می توانید با خاموش کردن کلید پمپ، عملیات باد کردن را متوقف کنید. همچنین برای خالی کردن باد نیز کلید معکوس را فشار داده و دریچه تخلیه کناری را نیز باز کنید.

سخن پایانی

بی شک با خرید تخت بادی دو نفره اینتکس، می توانید بستری ایده آل و طبی را برای خود و دیگر اعضای خانواده خود فراهم کنید. هم اکنون در صورت تمایل به خرید این محصول با دوام می توانید با قیمت ارزان و مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...