تخت بادی دو لایه تک نفره اینتکس

کد intex 64121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو لایه تک نفره اینتکس جدیدترین محصول این کمپانی کاملا راحت و استاندارد دارای ظاهری زیبا و پمپ باد برقی سرخود مناسب تمام سنین با وزن کم و راه اندازی سریع خرید از نمایندگی مرکزی اینتکس در تهران و شهرستان ها با تخفیف عالی

تخت بادی دو لایه تک نفره اینتکس یکی دیگر از تولیدات این برند بزرگ در ابتدای سال 2020 بوده که با برخورداری از طراحی بدنه کاملا طبی و ظاهری زیبا برای استفاده تمام سنین توصیه شده است. این تخت بادی از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده که ارتفاع آن از دو بخش بدنه تخت بادی و تشک بادی سرخود محصول تشکیل می شود. این ساختار دو تکه موجب شده تا افراد برای استفاده از روتختی و یا ملحفه در زمان استفاده از محصول مشکلی نداشته باشند.رویه این تخت بادی از خطوط موازی و ساختاری مواج برخوردار است. این رویه مواج با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن افراد هنگام خواب جلوگیری می کند. در بخش بالای تخت بادی یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا در زمان خرید نیاز به وسیله خاصی وجود نداشته باشد. این تخت بادی دارای یک پمپ باد برقی سرخود بوده که موجب راه اندازی آسان و جمع اوری سریع محصول می شود. وزن بدنه محصول تنها 6 کیلوگرم بوده اما بدنه مقاوم آن می تواند تا 140 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. به همین دلیل محدودیت سنی و وزنی خاصی برای استفاده از این تخت بادی وجود ندارد. این تخت بادی رنگ بدنه ساده و مشکی داشته و در میان تمام سنین طرفداران بالایی دارد. ابعاد محصول در زمان جمع اوری شده بسیار کم بوده و با استفاده از ساک حمل همراه محصول شما می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید. برای خرید این تخت بادی می توانید به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 لایه های داخلی فایبرتک
 دارای قابلیت مکش باد توسط پمپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

تخت بادی دو لایه تک نفره اینتکس از بهترین و مرغوب ترین تخت های بادی مخصوص سنین بزرگسال و حتی نوجوانان بوده که از با کیفیت ترین جنس بدنه و ارگونومی ساخت تولید شده است. محصولی که می تواند علاوه بر مصارف معمولی، برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز استفاده به دلیل قابلیت درمانی خود استفاده شود. در ادامه قصد داریم تا به بررسی بیشتر این تخت بادی بپردازیم.

طراحی و ارگونومی بدنه

تخت بادی دو لایه تک نفره اینتکس از نظر طراحی و ارگونومی بدنهف در میان پرفروش ترین تخت های بادی جدید با قیمت مناسب و ارزان قرار دارد، که علاوه بر مصرف کنندگان معمولی، برای سنین بالا و افراد بیمار با مشکلات عضلانی و استخوانی نیز بسیار مناسب خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است طراحی مستطیلی و مرتفع این تخت سبب می شود تا کاربران هنگام استفاده از آن به مانند تخت های فلزی و اسفنجی احساس راحتی و آرامش بی وصفی را تجربه کنند. علاوه بر این قسمت رویه و نشیمنگاه این تخت به صورت مواج موازی طراحی شده و به همین دلیل قابلیت مهم طبی و ضد تعرق بودن را به محصول بخشیده است. همچنین به دلیل استفاده از لایه های فایبرتک در درون این تخت بادی سبب شده این محصول از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد تا هنگام استفاده، بدنه تخت ثابت بماند و باعث اذیت افراد از این تخت نشود. همچنین مواج بودن سطح تخت می تواند در رد و بدل شدن هوا در هنگام خواب کمک شایانی کند و در نتیجه باعث جلوگیری از تعرق بالا شود، البته مخملی بودن جنس بدنه این تخت نیز دلیل دیگر ضد تعرق بودن آن می باشد. 

جنس بدنه

از دیگر خصوصیات مهم این تخت بادی پس از برسی ظاهر و نوع طراحی، می توان به جنس بدنه آن اشاره کرد. چرا که یکی از مهمترین عوامل مربوط به مقاومت، کیفیت و همچنین سازگازی با شرایط مختلف بوده که اهمیت زیادی به آن داده می شود. جنس بدنه این تخت بادی نیز همانند بسیاری از محصولات بادی و تخت های بادی تولید شده از این برند، از نوع پلاستیک PVC مقاوم تولید شده که قادر است در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب مقاومت بالایی را به عمل آورد. همچنین روکش این محصول از دو نوع روکش مخمل و طرح چرم تهیه شده که شامل نشیمنگاه و بخش های کناری محصول می شود. علاوه بر این قسمت زیرین آن نیز به صورت دو لایه و ضخیم از PVC طرح چرم می باشد تا در برابر اشیای تیز مقاومت لازم را داشته باشند. البته این محصولات به گونه ای تولید شده اند که به راحتی در صورت آسیب دیدگی، قابلیت تعمیر خواهند داشت و نمایندگی اینتکس این چسب ها را با به صورت رایگان همراه با 48 ساعت گارانتی تست برای اطمینام خاطر شما مشتریان عزیز به فروش می رساند. بنابراین در صورت صدمه دیدن تخت بادی خود می توانید بدون هیچگونه نگرانی با آموزش های لازم و یا سپردن به تعمیرکاران شرکت اینتکس اقدام به تعمیر محل آسیب دیده محصول کنید.

ابعاد بدنه و تحمل وزن

همانطور که می دانید تخت های بادی اینتکس که در دو نوع سایز یک نفره و دو نفره به صورت بادی تولید می شوند و دارای حجم و اندازه استاندارد، متناسب با سایز و اندازه تمام سنین طراحی شده است. در این تخت بادی نیز ابعاد به صورت (طول: 199 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) می باشد که می تواند به راحتی هر مصرف کننده ای با هر سنی را در خود جای دهد. البته در نظر گرفتن این ابعاد برای این محصول به گونه ای بوده که هنگام قرار دادن در مکان هایی مانند اتاق های خواب و یا نشیمن جای زیادی را نگیرد. بحث مهم دیگر در خصوص این تخت بادی تحمل وزن آن می باشد و می تواند تا وزن 136 کیلوگرم را به خوبی و بدون هیچ فرو رفتگی تحمل کند.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تخت بادی نیز می توانید به راحتی اقدام به انجام این کار کنید و تنها کافیست این کالا را به خوبی در سطحی صاف و بدون اشیای تیز قرار داده و پس متصل کردن پمپ باد به برق اقدام به باد نمودن آن کنید. همچنین برای جمع کردن آن نیز می توانید از قابلیت مکش باد این تخت استفاده کرده و آن را طبق راه اندازی اولیه و تنها با یک فشار بر روی سطح آن، محصول را جمع آوری کنید. اما لازم به ذکر است بهترین راه مراقبت و نگه داری از این تخت بادی استفاده از یک روکش معمولی در قسمت رویه و زیرین آن می باشد. همچنین در مواقعی که استفاده از تخت صورت نمی گیرد بهتر از آن را در بسته بندی و یا ساک حمل خود جمع آوری کنید تا از آسیب های ناگهانی دور بماند و فضای اشغال شده به اتاق خواب شما بازگردد.

سایر ویژگی ها

از سایر ویژگی های این تخت بادی می توان به داشتن وزن کم آن اشاره کرد که بسیار وزن مناسبی برای جابجایی محصول خواهد بود. همچنین دیگر لوازم جانبی این تخت خواب، می توان به داشتن برچسب تعمیرات و همچنین ساک حمل مخصوص اشاره کرد. هم اکنون از طریق سایت محصولات بادی اینتکس می توانید اقدام به خرید این کالای بادی کنید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...