بین بگ طرح دار یک نفره بزرگسال

bin-3122

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ طرح دار یک نفره بزرگسال از نمونه های جذابی بوده که با ظاهر خاص بدنه و کیفیتی بالا به تازگی روانه بازار شده است . با مراجعه به فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید .

بین بگ طرح دار یک نفره بزرگسال جدیدترین نمونه تولید شده بوده با توجه به ظاهر متفاوت خود توانست نظر تمام سلیقه ها را به خود جلب کند . این محصول با بدنه از جنس پلی استر ساخته شده که دارای طرح هایی از روزنامه می باشد از مقاومت بالا برخور دار است که میتواند خیال شما را از خرید این محصول آسوده کند . این جنس علاوه بر نرمی دارای ساختاری ضد تعریق بوده و در برابر فرسایش و پوسیدگی بسیار مقاوم باقی می ماند که می توانید با نشستن بر روی این مبل آرامش را تجربه کنید و لذت ببرید . مواد داخلی محصول از جنس یونولیت بوده که  خاصیت انعطاف پذیری به این مبل شنی داده است کهدارای ویژگی نرمی بودن در کنار وزن بسیار کم می باشد . این وزن کم باعث حمل و نقل آسان محصول شده است که از دیگر مزیت های این کالا به شمار می آید . مواد داخلی و همچنین پوشش بدنه محصول در صورت آسیب قابلیت تعمیرات و یا تعویض دارند . برای آسودگی خاطر مصرف کنندگان محترم به همراه محصول یک ضمانت نامه معتبر دو ساله نیز ارائه خواهد شد . اگر قصد خرید این محصول را دارید با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید محصول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت دریافت نمایید .

طول 84 سانتی متر
عرض 84 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه طرح روزنامه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...