بین بگ راحتی اینتکس

MBL-051

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی اینتکس با قیمت و کیفیت مناسب به همراه رویه از جنس پلی استر با کیفیت و استحکام بالا در برابر فشار و ضربه ، دارای ضمانت دو ساله به همراه خدمات پس از فروش با برترین قیمت و کیفیت

بین بگ راحتی اینتکس از سری محصولات زیبا ، با کیفیت و راحت می باشد که توسط فروشگاه اینتکس به بازارهای ایران وارد شده است و یکی از راحت ترین و پر فروش ترین محصولات اینتکس به شمار میرود . این بین بگ در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل شنی و بین بگ باز کند . این محصول با رنگبندی های خود متناسب با سلیقه شما میتواند زیبایی را برای منازل شما عزیزان فراهم سازد . در ساخت رویه این بین بگ از پارچه پلی استر استفاده شده است که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین ساختار داخلی این محصول را فیبر یا همان یونولیت تشکیل داده است که از انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار می باشد که میتواند محل مناسبی برای استراحت شما باشد . لازم به ذکر است که رویه این بین بگ به صورت کامل قابل شستشو می باشد و همچنین در بخش زیرین این محصول یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . بین بگ راحتی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه مازراتی ضد تعریق
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 120 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...