بین بگ بزرگ مخملی اینتکس

MBL-044

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگ مخملی اینتکس محصولی کاربردی با رویه مخملی می باشد که قابل استفاده به مدت طولانی بوده و کاملا ضد تعریق می باشد . این محصول متشکل از شن های یونولیتی منعطف بوده که نرمی و راحتی قابل توجهی به آن بخشیده است . وزن این محصول با توجه به ابعاد بزرگ آن ناچیز بوده و قادر به تحمل وزن بالایی می باشد . خرید بین بگ بزرگ به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق تولیدی اینتکس از تمام نقاط کشور مقدور می باشد .

بین بگ بزرگ مخملی اینتکس محصولی با ابعاد بزرگ می باشد که دو یا سه نفر به صورت همزمان قادر به استفاد ه از آن خواهند بود . همچنین یک نفر بزرگسال می تواند برای خوابین نیز آن را مورد استفاده قرار دهد . شکل کلی آن به صورت مستطیل می باشد که مناسب برای پذیرایی و فضا های بزرگ می باشد . رویه آن از پارچه مخمل درنظر گرفته شده است که بسیار نرم و لطیف بوده و با ایجاد گردش هوا بین بدن و محصول مانع از تعریق در طولانی مدت خواهد شد . همچنین این رویه به سادگی از آستر جدا شده و مورد شستشو قرار خواد گرفت بدون آن که دچار تغییر رنگ و یا پوسیدگی شود . این بین بگ راحتی غیر قابل وصف خود را از شن های یونولیتی به کار رفته شده در داخل آن به دست آورده و موجب شده محصولی منعطف و با قابلیت شکل پذیری با بدن باشد . علاوه بر این شما می توانید با افزایش و یا کاهش حجم محتویات آن ، این محصول را به سایز و اندازه دلخواه خود تبدیل نمایید . وزن آن در حدود 8 کیلو گرم بوده که افراد بزرگسال به سادگی قادر به تغییر مکان آن خواهند بود . همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 276 کیلو گرم را تحمل نماید که گزینه مناسبی برای استفاده دو یا سه نفر به صورت همزمان می باشد . برای تهیه این محصول کاربردی به همراه ضمانت نامه ای دو ساله می توانید از طریق نمایندگی اینتکس ، به صورت حضوری و یا اینترنیت اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب دریافت نمایید .

طول 140 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنه سبز
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 276 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ بزرگ مخملی اینتکس محصولی کاربردی در انواع رنگ ها می باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده است که قابل استفاده برای کودکان و نیز بزرگسالان بوده و با توجه به دارا بودن رنگ های گوناگون با سلایق تمامی گروه های سنی سازگاری خواهد داشت. این بین بگ برای نشستن و استراحت نمودن سه نفر به طور همزمان قادر به استفاده خواهد بود و برای خوابیدن تنها مناسب یک نفر می باشد که با توجه به شیب اندکی که برای آن در نظر گرفته شده است بدن در موقعیت مناسبی قرار خواهد گرفت. ابعاد این محصول کاملا مطابق با استاندارد های موجود درنظر گرفته شده و قابل استفاده در پذیرایی و اتاق خواب می باشد. بدنه آن نیز به منظور افزایش نرمی و راحتی از پارچه مخمل درنظر گرفته شده است که در حین استراحت حس آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

جنس رویه بین بگ

رویه این بین بگ از نوعی پارچه خاص مخملی تهیه شده که زیبا بوده و گرما را به بدن فرد منتقل می کند. این رویه بسیار نرم است و از خاصیت ضد حساسیت نیز برخوردار می باشد با این وجود کسانی که دارای مشکلات تنفسی بوده و پوست های حساسی دارند به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند. این رویه از مقاومت بسیار بالایی بهره مند است به طوری که شما می توانید برای سال های طولانی از داشتن آن لذت ببرید. رنگ این محصول سبز ملایم بوده که به راحتی می توان آن را از بدنه جدا کرده و مورد شستشو قرار داد. 

کیفیت مواد داخلی مورد استفاده 

این محصول از مواد داخلی یونولیت پر شده که این نوع مواد بسیار سبک هستند که به راحتی بر روی یکدیگر می لغزند. این مواد داخلی وزن بسیار کمی دارند و از حجم بالایی بهره مند می باشد. به گونه ای که با وارد شدن فشار بر روی بدنه بین بگ، مواد داخلی دچار افت کیفیت نشده و انعطاف زیادی از خود نشان می دهند. این محصول دارای ضمانت دو ساله می باشد که مهر تاییدی بر کیفیت آن است. 

طراحی محصول و طریقه سفارش 

این محصول قابلیت استفاده در حالت های گوناگون را داشته و به صورت یک کاناپه بزرگ طراحی شده است که می توان از آن در زمان نشستن و حالت خوابیده استفاده نمود. این محصول به صورت یک بیضی طراحی شده و در قسمت میانی آن فرورفتگی ایجاد شده که قسمت نشیمنگاه کالا می باشد. این بین بگ بزرگ برای استفاده دو نفر در هنگام نشستن مناسب به شمار رفته و همچنین قسمت پشتی این محصول کمی بالاتر بوده و به صورت تکیه گاهی کوتاه عمل می کند و در هنگام نشستن قسمت کمر را پر می کند. به این صورت که با نشستن طولانی مدت به کمر فشاری وارد نمی شود و می توان از آن به راحتی استفاده کرد. شما عزیزان می توانید این محصول فوق العاده و راحت را به همراه دو سال ضمانت نامه معتبر سفارش داده و در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...