استخر پیش ساخته گرد 7 متری

intex 28762-np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
33,400,000
32,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد 7 متری اینتکس از سری استخر های پیش ساخته بزرگ فروشگاه اینتکس است که به همراه پمپ تصفیه قدرتمند 220 ولتی ارائه شده است ، این محصول بسیار با کیفیت است و از اجناس بسیار خوبی برای ساخت بدنه و پایه های آن استفاده شده است .

استخر پیش ساخته گرد 7 متری که به همراه پمپ تصفیه 220 ولتی توسط فروشگاه مرکزی اینتکس به فروش می رسد یکی از بهترین گزینه ها برای خرید استخر پیش ساخته گرد با ابعاد بزرگ است چرا که قطر این استخر آماده گرد 732 سانتی متر و ارتفاع آن 132 سانتی متر می باشد . از این استخر نه تنها برای تفریحات آبی خانگی استفاده می شود بلکه قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و نیز استخر های صنعتی دارد چرا که کیفیت ساخت آن بسیار بالاست ، این محصول از جنس بدنه الیاف شمعی برزنتی ساخته شده است و پایه های آن نیز از جنس آلومینیوم می باشد به همین دلیل نیز این محصول می تواند به خوبی در برابر وزن زیاد آب و نیز رطوبت موجود در استخر مقاومت کند، طول عمر این اجناس نیز بسیار طولانی بوده و سال های سال می توانند به صورت مداوم مورد استفاده قرار بگیرند . همانطور که گفته شد این محصول دارای یک پمپ تصفیه آب قدرتمند از نوع فیلتری می باشد که قادر است کثیف ترین آب ها را به آب تمیز و زلال تبدیل کند، شرکت اینتکس این پمپ را با توجه به ظرفیت 47241 لیتری استخر طراحی کرده است . فروشگاه اینتکس ایران نیز این محصول را با تمامی اقلام، لوازم و تجهیزات کامل به فروش می رساند .

نوعگرد
ظرقیت آب47241 لیتر
قطر732 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (9463 لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...