استخر پیش ساخته گرد فست ست

bestway 57289

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
14,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد فست ست از جدید ترین استخر های فست ست یا ایزی ست فروشگاه اینتکس است که توسط کمپانی bestway تولید شده ، این محصول یکی از بهترین نمونه ها برای استفاده خانوادگی است که می توانید با قیمت مناسب خریداری کنید .

استخر پیش ساخته گرد فست ست از سری استخر های 457 سانتی متری کمپانی بست وی است که در سال گذشته تولید و روانه بازار شد ، این محصول در همان ابتدا توانست محبوبیت بالایی در میان مشتریان کسب کند و به واسطه کیفیت بالای خود به فروش بالایی دست یافت . ارتفاع این محصول 122 سانتی متر است و از ایمن ترین استخر ها با عمق متوسط می باشد . شما عزیزان می توانید این استخر را در هر محلی که دلخواه شماست راه اندازی و استفاده کنید ، راه اندازی آن نیز بسیار ساده است و تنها بایستی لبه های بادی محصول را باد کرده و پس از آن اقدام به پر کردن استخر با آب کنید ، شما حتی می توانید استخر را با آب گرم نیز پر کنید و یا هیتر آب بر روی آن متصل کنید چرا که بدنه محصول از جنس برزنت است و می تواند به خوبی در برابر دماهای مختلف و همچنین رطوبت بالا مقاومت کند ، لبه های بادی محصول نیز از pvc فشرده شده ساخته شده است . شما عزیزان می توانید این محصول را با ضمانت از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید 

نوعگرد
ظرفيت آب13807 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
وزن43.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC و برزنت دو لایه
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری
درپوش
زيرانداز
نردبان
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...