استخر پیش ساخته گرد با ارتفاع 122

intex 28736-gn

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
17,800,000
16,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد با ارتفاع 122 سانتی متری از سری استخر های پیش ساخته فریمی شرکت اینتکس است که از بدنه و پایه های مقاومی ساخته شده است و بهترین جایگزین برای استخر های بتنی و یا چوبی است ، با تهیه این محصول می توانید سالیان سال استخر کاملا ایده آل خانگی داشته باشید .

استخر پیش ساخته گرد با ارتفاع 122 و قطر 457 سانتی متری که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از کامل ترین و ایده آل ترین استخر های پیش ساخته تولید شده شرکت اینتکس است که توسط فروشگاه اینتکس ایران با قیمت مناسب به فروش می رسد ، این استخر پیش ساخته دارای لوازم همراه کامل می باشد که می توان به روکش ، زیر انداز ، نردبان ، پمپ تصفیه و ... اشاره کرد ، نردبانی که در کنار این محصول قرار گرفته است به صورت تاشو بوده و جنس آن از آلومینیوم می باشد به همین دلیل در برخورد با آب پوسیده نشده و یا زنگ نمیزند ، همچنین از وزن بسیار سبکی برخوردار بوده و به راحتی می توان آن را جابجا کرد . پمپ تصفیه موجود در کنار محصول نیز از نوع فیلتری می باشد که قادر است تا 3407 لیتر را در هر ساعت تصفیه کند ، این پمپ تصفیه به راحتی می تواند ظرف مدت چند ساعت حجم 16805 لیتری استخر را تصفیه کند ، وجود این پمپ تصفیه باعث شده تا دیگر روند هزینه بر و زمانبر تعویض آب استخر را نداشته باشیم . جنس بدنه این محصول از الیاف شمعی برزنتی ساخته شده و از ضخامت خوبی برخوردار است به همین دلیل می تواند به خوبی در برابر رطوبت و وزن آب استقامت کند ، وظیفه سرپا نگه داشتن و تحمل وزن بدنه را نیز پایه های آلومینیومی محصول انجام می دهد . این محصول دارای دریچه خروجی آب است که از آن طریق می توانید آب استخر را تخلیه کنید . برای خرید این محصول فوق العاده شما می توانید به سایت سنتر انیتکس مراجعه کرده و یک خرید مطمئن را با ما تجربه نمایید .

نوعگرد
ظرقیت آب16805 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری (3407 لیتر)
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...