استخر پیش ساخته کودک کد intex 28101

intex 28101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته کودک کد intex 28101 از استخر هایی با کیفیتی خوب و است که نسبت به قیمت آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته. اگر میخواهید برای کودکان خود تفریحی شاد ایجاد کنید حتما این محصول فوق العاده را خریداری نمایید.

استخر پیش ساخته کودک شاید شما از آن کودکانی داشته باشید که عاشق آب بازی باشند و شما وقت بردن کودک خود به استخر را نداشته باشید.  استخر پیش ساخته کودک کد intex 28101 راه حل مشکل شماست. این محصول که از تولیدات جدید شرکت اینتکس است ، برای کودکان شما ساخته شده است. جنس این کالا از PVC برزنتی بوده و به همین دلیل نگران آسیب دیدن این استخر نباشید و با خیالی راحت فرزندانتان را همراه با دوستانشان به آب بازی در این محصول فوق العاده دعوت نمایید. این محصول فضای کمی میگیرد و به همین دلیل میتوانید با در اختیار داشتن جای کم هم از استخر خصوصی بچه هایتان را محروم نکنید. داخل این استخر دریچه ای تعبیه شده تا به آسانی بتوانید آب موجود در آن را تخلیه کنید. هم چنین دور تا دور لبه این استخر برای استحکام و سر پا نگه داشته شدن این کالا به صورت بادی طراحی شده است. پس هرچه سریع تر برای خرید این محصول از نمایندگی اینتکس سنتر اقدام کنید.


نوعگرد، ایزی ست
ظرفيت آب886 ليتر
قطر183 سانتي متر
ارتفاع51 سانتي متر
وزن3.5
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
برچسب تعمیرات
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...