استخر پیش ساخته ویلایی چوبی

intex 283823

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
59,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ویلایی چوبی با قیمت ارزان در مرکز فروش استخر پبش ساخته با ضمانت کالا و ارسال رایگان به سراسر کشور، مناسب باغ و ویلا با ارسال رایگان به سراسر کشور

استخر پیش ساخته ویلایی چوبی این استخر سخت و با کیفیت است و دارای فریم فلزی و چوبی فوق العاده قوی است که دارای قاب فوق العاده محکم و مستحکم و ضد زنگ و دارای پایه هایی مستحکم و بسیار قوی که در برابر ضربه بسیار مقاوم است و به دور استخر برای استحکام بیشتر از آن استفاده و نصب می شود . جنس آن از سه لایه مستحکم پی وی سی و الیاف بسیار مناسبی در آن به کار برده شده است به خاطر همین بسیار با امنیت و استاندارد و محکم است و براحتی نصب و جمع می شود بنابراین بهترین جایگزین استخرهای بتنی می باشد دارای تصفیه آب برای تمیز شدن آب و دارای زیر انداز که برای محافظت بیشتر استخر و دارای روکش (درپوش) که از رفتن گرد و خاک و حشرات موذی و برای تمیز ماندن آب و محافظت از خود استخر مفید است دارای  DVD آموزشی است و نصب آن بسیار آسان بوده ، مناسب برای تمامی سنین است و برای بازی و تفریح دوستانه و خانوادگی و کودکان و آبتنی در فصل تابستان و برای لذت بردن از آب بسیار مفید است. می توانید بدون هزینه کردن زیاد یک استخر که براحتی در عرض یک روز که پر کردن آن یک ساعت بیشتر طول نمی کشد برای خود فراهم آورید . می توانید از آن در باغ خود و یا در فضایی که خودتان مناسب می دانید جای دهید و در همه جا حتی فضای بسته قابل نصب می باشد این استخر در ویلا ، منزل ، روی بام منزل ، پارکینگ و یا زیر زمین جهت شنا ، تمرین شنا ، مهد کودک و...قابل استفاده است این استخر دارای دریچه تخلیه آب که براحتی تخلیه می شود و در صورت لزوم می توانید به آن شلنگ نصب کنید و در فضایی دور از منطقه استخر آب را تخلیه کنید. این استخر برای کشاورزی و آبیاری هم استفاده می شود . می توانید این محصول را از طریق فروشگاه اینتکس تهیه کنید .

 نوع  گرد 
 قطر  488 سانتی متر 
 ارتفاع  124 سانتی متر 
 ظرفیت آب  16805 لیتر 
 جنس بدنه  برزنتی 
 جنس پایه  آلومینیوم
 پمپ شنی 
 ضمانت  دوساله
 کد محصول  intex 28382

استخرهای پیش ساخته دارای شکل های ظاهری مختلف می باشند تا تنوع بالایی را در این سطح به وجود بیاورند و بتوانند خریداران بیشتری را به سمت و سوی خود روانه کنند . این استخر پیش ساخته اینتکس که در این بخش قصد معرفی آن را به شما داریم با ظاهری از جنس چوب در بدنه خود به خوبی توجه خریداران را به سمت خود جلب کرده است و البته دارای قیمت کمی بالاتر از نمونه های ساده خود می باشد . این محصول در واقع دارای دو لایه بدنه است که در لایه بیرونی از طرح های چوبی استفاده شده است تا جلوه ویژه ای را به محیطی که از استخر درون آن استفاده می کنید بدهد . همانطور که گفتیم این استخر پیش ساخته ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد و دارای ابعاد بزرگ به قطر 488 سانتی متر می باشد که در دسته استخرهای پیش ساخته سایز متوسط است .

استخر پیش ساخته گرد به نوعی می توان گفت که هواداران خاص خود را دارد و البته نمی توان چشم پوشی کرد که شکل هندسی آن به نسبت استخرهای مستطیلی و مربعی زیبا تر و البته کمیاب تر نیز می باشد . این استخر پیش ساخته در بدنه بیرونی خود از ظاهر چوبی بهره مند است اما در بدنه اصلی خود که در لایه داخلی واقع شده است از بدنه برزنتی دو لایه بهره مند است . پی وی سی برزنتی از لایه های پر استفاده در ساخت استخرهای پیش ساخته می باشد و دلیل این استفاده مکرر ، عایق بودن فوق العاده در مهار آب می باشد . البته این برزنت دو لایه به صورت تنها رها نشده است و بر روی لایه بیرونی آن از الیاف شمعی استفاده شده است تا علاوه بر عایق کردن آن در برابر نفوذ آب و تابش نور خورشید ، سازگاری بالایی نیز در برابر برخورد بدن انسان ایجاد کند .

با توجه به بکارگیری بدنه برزنتی با لایه رویه الیاف شمعی و همچنین لایه بیرونی چوبی ، این استخر پیش ساخته را می توان انتخابی شایسته برای استفاده در باغ ، ویلا ، پشت بام خانه ها ومحیط های داخلی خانه دانست که عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارند . اما باید گفت که ستون های این استخر پیش ساخته از نوع آلومینیومی می باشند که در بخش زیرین لایه چوبی واقع شده اند و در واقع از بیرون کسی نمی تواند ستون های آلومینیومی را بییند . این ستون ها  به صورت کامل به حالت ضد زنگ در آمده اند و تا شرایط استفاده در محیط های باز را فراهم آورند و با خیالی راحت بتوانید از آن ها در فضای باز بدون داشتن ترس از زنگ زدگی ستون ها استفاده نمایید .

بر روی بدنه این محصول دو عدد درچه برای اتصال پمپ تصفیه آب وجود دارد که قابلیت اتصال پمپ تصفیه فیلتری و شنی را فراهم می کند و یک عدد دریچه تخلیه نیز در پایین ترین قسمت بدنه استخر وجود دارد که می توانید در هنگام خالی کردن آب استخر از آن استفاده نمایید . حجم آب داخلی این استخر پیش ساخته 16805 لیتر می باشد که با توجه به ستون های مستحکم که با فاصله کوتاهی از هم قرار گرفته اند در صورت نصب صحیح در فضایی به دور از هر گونه شیب ، به راحتی قابل کنترل است و می توانید به صورت چند نفره با خیالی راحت درون آن به آب تنی بپردازید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...