استخر پیش ساخته قطر 488 با پمپ شنی

bestway 56452

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته قطر 488 با پمپ شنی از نمونه استخر های شرکتی بسیار عالی و با کیفیت است که توسط شرکت بست وی ارائه شده ، این محصول دارای پمپ تصفیه قدرتمند شنی است و به دلیل کیفیت بسیار بالای بدنه و نیز پمپ تصفیه عالی محصول می توان از استخر علاوه بر تفریحات آبی در صنعت های کشاورزی و پرورش ماهی نیز استفاده کرد .

استخر پیش ساخته قطر 488 با پمپ شنی بست وی از سری استخر های با کیفیت این شرکت است که با قیمت استثنایی و عالی توسط فروشگاه اینتکس به فروش می رسد ، این محصول از اجناس بسیار عالی و با کیفیت ساخته شده است و به واسطه جنس های اولیه بسیار مرغوب دارای طول عمر زیادی می باشد ، به همین دلیل نیز بسیاری از خریداران این محصول را برای دیگر صنعت ها خریداری می کنند ، از این محصول همچنین می توان برای آبیاری مزارع ، باغستان ها و همچنین پرورش ماهی استفاده کرد ، از آن جا هم که محصول دارای پمپ تصفیه قدرتمند شنی است می تواند به خوبی کثیف ترین آب ها را در کمترین زمان تصفیه کند ، همانطور که می دانید با راکد ماندن آب و استفاده مکرر از آب استخر می تواند زمینه ای برای رشد باکتری ها و جلبک ها شود ، از آن جا هم که تعویض آب این استخر 19480 لیتری کاری غیر عقلانی و زمان بر است می توانید از پمپ تصفیه شنی قدرتمند محصول استفاده کنید . این محصول همچنین دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد .

نوعگرد
ظرفيت آب19480 ليتر
قطر488 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنه PVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپشنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت 20 دقیه
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي یک ساله
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...