استخر پیش ساخته فریمی مناسب برای بیمار

intex 28272

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
10,900,000
10,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی مناسب برای بیمار نمونه ای دیگر از استخر های پیش ساخته با پایه های فریمی کمپانی اینتکس می باشد که در ابعاد نسبتا کوچک تری ساخته شده است ، شما قادر هستید تا با پر کردن این استخر با آب گرم بیماری های مفصلی و ... را درمان کنید .

استخر پیش ساخته فریمی مناسب برای بیمار نیز از دیگر محصولات شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ، این محصول از بدنه برزنت ضخیم ساخته شده است و پایه های آن نیز از جنس بسیار خوب و مقاوم آلومینیوم ساخته شده ، به همین دلیل به خوبی می تواند سال های سال در مجاورت و برخورد با آب و فشار و وزن زیاد آب مقاومت کند ، این محصول در طول 3 متر ، عرض 2 متر و ارتفاع 75 سانتی متری تولید شده و یکی از بهترین استخر های پیش ساخته فریمی است که می توان در داخل آن ریلکس کرد ، بدنه این محصول قادر است تا دماهای مختلف آب را به خوبی تحمل کند ، به همین دلیل شما می توانید حتی داخل استخر را با آب بسیار گرم پر کنید و از آن استفاده کنید ، به همین دلیل شما حتی می توانید با این کار آب درمانی کنید و با استفاده از محصول بیماری های ارتوپدی و مفصلی خود را درمان کنید ، راه اندازی این محصول بسیار ساده است و شما می توانید آن را در مدت زمان کمتر از 30 دقیقه راه اندازی و یا جمع کنید ، ظرفیت این محصول 3834 لیتر است به همین دلیل در کنار محصول پمپ تصفیه آبی قرار نگرفته است . پس اگر به دنبال یک استخر پیش ساخته فریمی و مقاوم با ابعاد نسبتا کوچک هستید بدون شک این محصول گزینه خوبی برای شما خواهد بود ، شما عزیزان می توانید این محصول را با قیمت مناسب و با گارانتی از فروشگاه مرکزی intex خریداری کنید .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3834 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع75 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابل نصب و جمع در مدت زمان نیم ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...