زمان خرید محصول به پایان رسیده و امکان ثبت سفارش آن وجود ندارد.

استخر پیش ساخته فریمی خانوادگی

intex 28273

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1%
13,300,000
13,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی خانوادگی که تصویر آن را مشاهده می کنید نمونه ای از استخر های فریمی بسیار محبوب و دوست داشتنی شرکت اینتکس می باشد که از بدنه برزنتی و پایه های آلومینیومی ساخته شده است ، راه اندازی این مدل ساده است و شما می توانید با استفاده از DVD آموزشی و نیز دفترچه راهنما آن رانصب کنید .

استخر پیش ساخته فریمی خانوادگی با پایه های آلومینیومی نمونه ای از استخر های پیش ساخته است که ساختار آن فریمی می باشد ، این پایه ها که از جنس آلومینیوم است می تواند به خوبی وزن ظرفیت 7127 لیتری آب را تحمل کند ، راه اندازی این استخر ها از استخر های پیش ساخته فایبرگلاسی با ابعاد بسیار بزرگ تر آسان تر است و افراد می توانند با تکیه بر DVD های آموزشی و نیز دفترچه راهنما بتوانید به آسانی این استخر را راه اندازی کنید ، بدنه این محصول نیز از برزنت با الیاف شمعی ساخته شده است که از بهترین پارچه های ضد آب می باشد ، همچنین به خوبی می تواند در برابر ساییدگی ، ضربه ، فشار آب و پوسیدگی مقاومت کند به همین دلیل نیز شرکت اینتکس این محصول را از برزنت برای ساخت بدنه و آلومینیوم ضد زنگ برای پایه ها استفاده کرده است ، لازم به ذکر است که این محصول دارای پمپ تصفیه آب نمی باشد اما شما می توانید با خرید پمپ آب تصفیه جداگانه ( برای این استخر فریمی پمپ تصفیه آب فیلتری کاغذی پیشنهاد می شود ) ، استخر خود را مجهز به این تکنولوژی کنید تا بتوانید در مصرف آب و هزینه ها صرفه جویی کنید ، شما عزیزان می توانید این استخر و همچنین پمپ تصفیه آب متناسب با این مدل را از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری کنید . سایر مشخصات این محصول در قسمت ابعاد و مشخصات محصول آورده شده است .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب7127 لیتر
طول450 سانتی متر
عرض220 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد، با قابلیت نصب پمپ
نوع پمپ----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
وزن: 43.5 کیلو گرم
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...