استخر پیش ساخته طرح چوب بست وی کد bestway 56647

استخر پیش ساخته طرح چوب بست وی کد bestway 56647

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر پیش ساخته طرح چوب بست وی کد bestway 56647 ، از سری محصولات پر فروش و مقاوم شرکت bestway می باشد که محبوبیت زیادی در سال های اخیر پیداکرده است .

استخر پیش ساخته طرح چوب بست وی کد bestway 56647 که تصویر آن را نیز در بالا مشاهده می کنید از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین استخر های پیش ساخته موجود در بازار می باشد که طراحی دیواره های آن به مانند چوب است ، همچنین رنگ قهوه ای تیره محصول باعث شده است تا جنس دیواره های استخر پیش ساخته در چشم بیننده چوب به نظر بیاید و محصول را بسیار شیک و دوست داشتنی ببیند ، بدنه داخلی این استخر پیش ساخته نسبتا بزرگ از برزنت ضخیم و مقاوم ساخته شده است به همین دلیل نیز نگران مقاومت دیواره ها و بدنه داخلی محصول نباشید ، پایه ها و ستون های این استخر پیش ساخته فریمی نیز از جنس آلومینیوم ساخته شده است و می تواند به بهترین شکل در برابر حجم بسیار بالای آب که وزن بسیار سنگینی را نیز دارد تحمل کند ، آلومینیوم از جمله فلزات بسیار مقاوم و مستحکم است که در برخورد با آب و در مجاورت آن پوسیده نمی شود و زنگ نمی زند چرا که پایه های آن ضد زنگ است . این محصول دارای زیر انداز ، روکش و نردبان است که می توانید با استفاده از آن ها برای مراقبت هر چه بهتر و ورود و خروج راحت تر استفاده کنید ، در کنار این محصول بسیار زیبا و پر طرفدار نمایندگی سنتر اینتکس پمپ تصفیه آب قدرتمندی قرار گرفته است که با استفاده از آن می توانید حجم 15232 لیتری استخر را به بهترین شکل تصفیه کنید .

نوعگرد
ظرفيت آب15232 ليتر
قطر427 سانتي متر
ارتفاع107 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
دارای نردبان مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...