استخر پیش ساخته بیضی بست وی

bestway 56448

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
26,000,000
25,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بیضی از نمونه استخر های بسیار زیبا و شیک است که در سراسر دنیا علاقه مندان و مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده است ، این محصول یکی از مناسب ترین استخر ها برای مصارف خانوادگی است که می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید .

استخر پیش ساخته بیضی بست وی که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از زیبا ترین و دوست داشتنی ترین استخر های پیش ساخته ای می باشد که توسط کمپانی بست وی تولید شد ، این محصول برخلاف بسیاری از استخر های پیش ساخته شرکت های بزرگ که عموما به صورت گرد و یا مستطیلی تولید می شدند دارای طراحی متفاوتی است چرا که شکل هندسی آن بیضی است ، رنگ بدنه این محصول نیز خاکستری بوده و در زیبایی محصول تاثیر زیادی گذاشته است ، بدنه این محصول از جنس pvc برزنتی با الیاف شمعی ساخته شده است و به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند ، pvc برزنتی کیفیت بسیار بالایی دارد و به خوبی می تواند در برخورد و مجاورت با آب و رطوبت آن مقاومت کند . همچنین بدنه آلومینیومی این محصول علاوه بر زیبایی که به استخر داده است باعث شده تا مقاومت بدنه و ایستادگی آن دو چندان شود ، آلومینیوم ها از فلز های مقاوم و در عین حال سبکی هستند که برای ساخت استخر پیش ساخته نقش پر رنگی دارند چرا که استخر های پیش ساخته کاملا پرتابل هستند و برای اینکه محصول به راحتی قابل حمل باشد شرکت اینتکس سعی کرده تا با استفاده از این جنس وزن استخر را کاهش دهد . فروشگاه اینتکس این محصول را به همراه پمپ تصفیه فیلتری 3028 لیتری با قیمت مناسب به فروش می رساند .

نوعبیضی
ظرفیت آب10949 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض305 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...