استخر پیش ساخته بست وی کد bestway 56456

bestway 56456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
21,400,000
19,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی کد bestway 56456 با ابعاد متوسط تولید شده و جنس بدنه آن از برزنت و پایه های آن از آلومینیوم می باشد ، همچنین یکی از پر فروش ترین محصولات فروشگاه مرکزی اینتکس ایران است .

استخر پیش ساخته بست وی کد bestway 56456 مد نظر که تصویر آن را در بالا نیز مشاهده می کنید ، یکی از تولیدات بسیار با کیفیت شرکت بست وی است که به صورت مستطیلی و در ابعاد ( طول : 412 سانتی متر ، عرض : 201 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) تولید شده است ، این محصول یکی از بهترین بستر ها و محیط های آبی را برای تفریحات شما عزیزان در فصول گرم سال فراهم می کند تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از این استخر خانگی بسیار دوست داشتنی بتوانید به تفریحات شاد آبی بپردازید و لحظات خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنید ، این محصول همچنین برای مصارف صنعتی و شرکتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و حتی شما عزیزان می توانید با خرید این استخر پیش ساخته زمینه ای را برای پرورش ماهی ایجاد کنید . به دلیل اینکه جنس بدنه و جنس پایه های این محصول از کیفیت بالایی برخوردار اند شما می توانید اینچنین از استخر برای دیگر مصارف نیز استفاده کنید ، یکی از مهم ترین نکات این محصول پمپ تصفیه آب قدرتمند 2006 لیتری می باشد که با استفاده از آن می توانید آب داخل استخر را پس از مدتی استفاده تصفیه کنید ، فروشگاه اینتکس این محصول بی نظیر را با امکانات بسیار بالا و با تمامی لوازم همراه به فروش می رساند و شما می توانید این محصول را با نازل ترین قیمت از این مرکز خریداری کنید .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب8124 لیتر
طول412 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپ2006 لیتری فیلتری
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...