استخر پیش ساخته بست وی قطر 549

bestway 56443

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
22,200,000
21,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی قطر 549 از نمونه استخر های آماده با رویه فایبرگلاسی است که توسط کمپانی پر آوازه بست وی طراحی شده است ، این محصول دارای پمپ تصفیه آب از نوع فیلتری می باشد که می تواند آب استخر را به سرعت پاک سازی کند . بی شک این محصول از مقاوم ترین و با کیفیت ترین محصولات بست وی می باشد .

استخر پیش ساخته بست وی قطر 549 از سری استخر های گرد با ابعاد متوسط است که از رویه فایبرگلاس ساخته شده ، این رویه کمک کرده تا کیفیت استخر بسیار بالا تر برود و مقاومت محصول دو چندان شود ، بدنه برزنتی این محصول که داخلی ترین قسمت استخر است از نمونه پارچه های بسیار عالی و با کیفیت بالا است که می تواند به خوبی در برابر رطوبت آب مقاومت کند و سال های سال بدون اینکه پوسیده شود وزن آب را تحمل کند ، اما هر دو قسمت برزنتی و فایبرگلاسی محصول با اتصال به پایه های آلومینیومی حالت ایستاده به خود می گیرند و اینچنین می توانند در برابر وزن های بالا مقاومت کنند . همانطور که در جدول زیر آورده شده است ظرفیت استخر 26000 لیتر می باشد که وزن زیادی را نیز دارد ، این وزن زیاد به راحتی توسط پایه های ضد زنگ آلومینیومی تحمل می شود و عملا بدون پایه های مقاوم بدنه و رویه فایبرگلاس حالت خوبی را نخواهند داشت . این محصول در کنار خود پمپ تصفیه 5678 لیتری دارد که می تواند به خوبی ظرفیت بالای استخر را در کمترین زمان تصفیه کند . برای خرید این محصول با شماره تلفن های فروشگاه مرکزی اینتکس تماس حاصل فرمایید 

نوعگرد
ظرفيت آب26000 ليتر
قطر549 سانتي متر
ارتفاع132 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 5678 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...