استخر پیش ساخته ایزی ست برند اینتکس

intex 28166

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
11,600,000
11,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست برند اینتکس ،مدل دیگری از استخر های پیش ساخته ایزی ست است که برای مصارف خانگی طراحی شده است ، به دلیل استفاده از اجناس بسیار عالی و با کیفیت برای ساخت محصول ، این استخر ایزی ست می تواند سال های سال این بستر را برای تفریحات آبی شما فراهم کند .

استخر پیش ساخته ایزی ست برند اینتکس در ابعاد 457 سانتی متر و در ارتفاع 107 سانتی متر تولید شده است و از نمونه استخر های نسبتا بزرگ خانگی می باشد که در بین افراد بسیار محبوب است ، این نوع استخر ها که از نظر کیفیت و قیمت در میانه دو استخر دیگر یعنی استخر های بادی و استخر های پیش ساخته فریمی هستند کیفیتی بیشتر از استخر های بادی داشته و می توانند طول عمر زیادی را نیز به نسبت آن ها داشته باشند ، راه اندازی این استخر نیز به نسبت استخر های فریمی راحت تر است و تنها راه اندازی آن در بیشترین حالت به 30 دقیقه می رسد ( با احتساب زمان نصب پمپ تصفیه آب ) ، به همین دلیل نیز نام این استخر های پیش ساخته را ایزی ست یا فست ست می نامند ، همانطور که در جدول ابعاد و مشخصات محصول آورده شده است ظرفیت آب این استخر 13214 لیتر است به همین دلیل شرکت اینتکس در کنار محصول پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده است تا بتوانید آب استخر را پس از چندین مرتبه استفاده به خوبی تصفیه کنید و بدون هدر رفتن آب ، استخری با آب زلال و شفاف داشته باشید . این محصول دارای گارانتی می باشد و شما می توانید آن را یا قیمت مناسب از فروشگاه مرکزی intex خریداری کنید .

نوعگرد
ظرفيت آب13214 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع107 سانتي متر
وزن40.6 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...