استخر پیش ساخته ارتفاع 107 خانگی

bestway 566580

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
26,300,000
24,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ارتفاع 107 خانگی در مرکز فروش استخر پیش ساخته اینتکس  با قیمت ارزان و مناسب با ارسال سریع کالا به سراسر کشور

استخر پیش ساخته ارتفاع 107 خانگی  یک استخر گرد و شکیل می باشد که به دلیل داشتن رنگ فوق العاده زیبا و کیفیت بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول رنگ قهوه ای زیبایی دارد و نسبت به استخر های مشابه از نظر رنگ فوق العاده متفاوت است . همان طور که در ابتدا راجب این محصول صحبت کردیم ارگونومی ساخت این محصول به صورت گرد می باشد. دور تا دور این محصول فریم هایی قرار گرفته است که باعث شده تا این محصول به صورت ایستاده و صاف بر روی زمین قرار گیرد . بدنه اصلی این محصول به رنگ قهوه ای می باشد و طرحی تقریبا شبیه به چوبی دارد که بسیار چشم نواز است . علاوه بر این ها بدنه داخلی این محصول نیز به صورت یکدست سفید رنگ طراحی شده است که باعث شده تا این محصول از یکنواختی خارج شود . در کنار این محصول هم چنین نردبان پیش ساخته خاکستری رنگی هم قرار گرفته است که با استفاده از آن می توانید به سادگی به داخل استخر عبور و مرور کنید. هم چنین این محصول دارای زیر انداز و درپوش می باشد که مناسب برای استفاده بر رو و زیر استخر است. از موارد مهمی که در خرید این استخر تاثیر زیادی دارد جنس بدنه آن است. در همین ارتباط باید عنوان نمود که این کالا ساخته شده از نوع PVC برزنتی و الیاف شمعی می باشد. هم چنین پایه های این محصول هم ساخته شده از نوع آلومینیومی می باشند که فوق العاده مقاوم است . این محصول با تمامی اقلام و لوازم همراه توسط فروشگاه اینتکس به فروش می رسد.

 نوع  گرد 
 قطر  427 سانتی متر 
 ارتفاع  107 سانتی متر 
 ظرفیت آب  15232 لیتر  
جنس پایه  آلومینیوم 
 جنس بدنه  برزنت 
پمپ  دارد 
 ضمانت  دوساله
 کد محصولbestway 566580

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...