استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگسال با پمپ 220 ولت

intex 26772NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگسال با پمپ 220 ولت ارزان در مرکز فروش استخر پیش ساخته اینتکس  با قیمت ارزان و مناسب با ارسال سریع کالا به سراسر کشور

استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگسال با پمپ 220 ولت که در سراسر دنیا به فروش می رسد از سری استخر های پیش ساخته مدرن و مقاوم می باشد که دارای ساختار و طراحی متفاوتی می باشد ، این محصول از بدنه و دیواره های کناری بسیار ضخیم و مقاوم ساخته شده است و از نظر مقاومت و استحکام دیواره ها به نسبت سایر استخر های پیش ساخته موجود در بازار بسیار بهتر و با کیفیت تر است ، این محصول دارای بدنه داخلی از جنس pvc برزنتی و نیز الیاف شمعی ضخیم و ضد آب تولید شده است که می تواند در برابر رطوبت مقاومت کند ، همچنین به خوبی می تواند در برابر وزن بسیار بالای آب نیز مقاومت خوبی از خود نشان دهد ، دیواره ها و لایه های کناری این محصول نیز باعث شده است تا این محصول بتواند به بهترین شکل ممکن در برابر فشار های وارده توسط حجم بالای آب استخر مقاومت کند ، به همین دلیل نیز وزن دیواره ها و وزن کلی محصول به حد مناسبی می رسد . این محصول دارای امکانات زیادی بوده و می توان آن را به صورت توکار و یا روکار نیز راه اندازی کرد ، همچنین این محصول از استاندارد ترین و با کیفیت ترین استخر های حال حاضر در دنیا می باشد که شما می توانید از آن برای مصارف صنعتی مانند پرورش ماهی و نیز مصارف کشاورزی استفاده کنید ، فروشگاه اینتکس که از بزرگ ترین نمایندگی های فروش استخر پیش ساخته می باشد این محصول را با گارانتی و با قیمت مناسب به فروش می رساند .

 نوع  مستطیلی 
طول  300 سانتی متر 
 عرض  175 سانتی متر 
 ارتفاع  80 سانتی متر 
 ظرفیت آب  3539 لیتر 
 جنس بدنه  برزنت 
 جنس پایه   آلومینیوم 
 ضمانت  دوساله 
 کد محصول  intex 26772NP

استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگسال با پمپ 220 ولت یکی از استخر های آماده سایز متوسط شرکت اینتکس می باشد که با بدنه ای ضخیم تولید شده است و قابل استفاده از انواع شرایط آب و هوایی و مهم تر آن ذخیره آب سرد و گرم با دمای مختلف است . استخر پیش ساخته اینتکس فوق به رنگ آبی می باشد که لبه های آن سفید است و ظاهری زیبا را برای این محصول به وجود آورده است ، البته استخرهای پیش ساخته در رنگ آبی و طوسی و سفید عرضه می شوند و این رنگ های روشن علاوه بر دفع گرما به خوبی آب را به صورت تازه تر نگه می دارند . 

با نگاهی به عکس های این استخر اینتکس مشاهده می کنیم که در بخش طولی این محصول سه عدد ستون و در بخش عرضی یک عدد ستون نگهداری به کار گرفته شده است تا استواری استخر بر روی زمین را به هنگام استفاده تضمین کنند . این ستون ها علاوه بر قرار گیری در چفت های بالایی بدنه استخر ، از پایین نیز به وسیله تسمه های برزنتی به خوبی به بدنه استخر محکم شده اند تا تحرک درون استخر به استحکام استخر لطمه ای وارد نشود و با آسودگی خاطر به صورت خانوادگی درون استخر آب تنی کنید . این ستون ها از نوع آلومینیومی با روکش ضد زنگ می باشند که شرجی و رطوبت در زنگ زدگی و فرسودگی آن ها تاثیری ندارد و قابل استفاده در محیط های باز هستند .

اما مهمتر از ستون های نگهدارنده ، دیواره های برزنتی این محصول می باشند که به صورت دو لایه ساخته شده اند تا حجم آب داخلی استخر را به راحتی درون خود نگهداری کنند . این دیواره ها از نوع برزنتی دو لایه با روکش های الیاف شمعی می باشند که تابش نور خورشید ، شرجی و رطوبت در آن ها تاثیری نخواهد گذاشت و به مرور زمان دچار پوسیدگی نمی شوند . اما برای ورود و خروج به آب این استخر به سادگی هر چه تمام تر باید از نردبان های مخصوص استخر پیش ساخته استفاده کنید ، شرکت اینتکس به خوبی این امکان را فراهم آورده است و به همراه این استخر یک عدد نردبان آلومینیومی قرار داده تا امکان استفاده از استخر را بیش از پیش راحت تر کند .

علاوه بر نردبان همانطور که در اسم این محصول نیز اشاره داشتیم ، دارای پمپ تصفیه آب 220 ولتی با قدرت بالا می باشد . این پمپ تصفیه ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد و می توان آن را از بهترین پمپ های تصفیه بازار دانست . حجم آب داخلی این استخر پیش ساخته 3539 لیتر می باشد که این پمپ دقیقا قدرتی در حد استاندارد تصفیه این حجم آب دارد و در مدت زمان روشن ماندن در روز به صورت مداوم می تواند آب را تصفیه و آب شفاف به دور از هر گونه بیماری را درون استخر ایجاد کند . برای نصب این پمپ تصفیه فیلتری نیز دو عدد دریچه در بدنه ساخته شده است که اتصال پمپ به استخر را مهیا می کند . همچنین در بخش پایینی بدنه یک دریچه تخلیه آب نیز وجود دارد که در هنگام تخلیه آب به خوبی به کمک شما می آید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...