استخر توپ بادی بست وی شفاف

bestway 51141

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی بست وی شفاف باداوم ترین استخر برای رده سنی بالاتر از 2 سال کاملا باکیفیت و سبک قابل استفاده به عنوان استخر آبی با ساختار پرتابل و قیمت ارزان خریداری از فروشگاه مرکزی محصولات بادی در ایران  همراه با ارسال سریع

استخر توپ بادی بست وی شفاف یکی دیگر از تولیدات کارخانه بزرگ بست وی در ابتدای سال 2020 بوده برای کودکان بالاتر از 2 سال طراحی شده و در کمترین زمان ممکن به یکی از محصولات پرفروش این کمپانی تبدیل شده است. استخر توپ بادی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته و دیواره آن از دولایه تشکیل می شود . هر یک از این لایه برای راه اندازی دارای دریچه باد اختصاصی هستند . به همین دلیل بوده که بدنه محصول ساختاری منعطف داشته و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد. جنس بدنه محصول از مرغوب ترین نوع pvc انتخاب شده است . این جنس بدنه باکیفیت و انعطاف پذیر بوده و ساختاری کاملا نرم و مقاوم دارد . به دلیل نوع جنس بدنه بوده که می توانید از این استخر توپ به عنوان استخر آبی کودک نیز استفاده کنید. این محصول در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی مقاوم مانده و تابش مستقیم نور خورشید موجب افت کیفیت بدنه آن نخواهد شد . در داخل بسته بندی محصول تعدادی توپ رنگی پلاستیکی بدون پلیسه نیز وجود داشته تا نیاز شما را برای خرید توپ مورد استفاده در استخر برطرف سازد . این محصول وزن بدنه بسیار کمی داشته و در کمتر از 3 دقیقه راه اندازی می شود . به همین دلیل یک انتخاب مناسب برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود . بدنه این استخر بادی شفاف بوده و طرح های گرد بر روی بدنه آن از دو رنگ قرمز و آبی تشکیل می شود.برای خرید محصول می توانید به نمایندگی رسمی اینتکسمراجعه نمایید .

نوع خانگی، سفری
ظرفیت 73 لیتر
قطر 91 سانتی متر
ارتفاع 20 سانتی متر
جنس رویهپلاستیک pvc
ضخامت دیواره 0.20 میلی متر
ضخامت کف 0.18 میلی متر
پمپ ندارد
نوع پمپ-
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 2 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 دارای ساختار دو طبقه
طراحی زیبا
به همراه 50 عدد توپ پلاستیکی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...