استخر بادی کودک چراغ دار بست وی

bestway 51133

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
585,000
965,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک چراغ دار بست وی استخری متفاوت برای آن دسته از افرد مشکل پسند بوده که با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت  به بازار عرضه شد . نمایندگی اینتکس ایران این استخر بادی را در کمترین زمان ممکن در اختیار هموطنان قرار خواهد داد تا تجربه یک خرید ماندگار و مطمئن را کسب کنند .

استخر بادی کودک چراغ دار بست وی از جدیدترین استخر های بادی تولید شده برای سنین کودکان بوده که دارای طراحی متفاوت و ویژه ای می باشد . این استخر بادی با ساختاری گرد و ارتفاعی مناسب طراحی گردیده است . رنگ بدنه این محصول ترکیبی از نقره ای و مشکی بوده که تضاد چشم نوازی را ایجاد کرده اند. کیفیت بالای بدنه این استخر بادی موجب شده تا تغییرات جوی هوا و میزان درجه حرارت آب نتواند مقاومت آن را تغییر دهد . به همین دلیل برای استفاده در فضای باز گزینه مناسبی است . وزن تولیدی محصول نیز بسیار کم بوده و در زمان کوتاهی راه اندازی می شود . پس شما می توانید با خیالی آسوده در هنگام سفر نیز این استخر بادی را به همراه داشته باشید. قسمت انتهایی بدنه این محصول دارای چراغ بوده که جلوه خاصی به آن بخشیده است و سبب شده جزء محصولات خاص شود . این محصول به دلیل دارای بودن لبه های شیبدار می تواند در هنگام بازی کودکان میزان اب بیشتری را حفظ کند . جهت راحتی کودکان و حفظ امنیت آن ها کف این استخر بادی به صورت دو لایه تولید می شود . با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس می توانید این استخر بادی را با قیمتی مناسب و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 258 لیتر
قطر 147 سانتی متر
ارتفاع 43 سانتی متر
وزن 2.2 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای چراغ های ال ای دی داخل بدنه
مناسب سنین کودکان
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...