استخر بادی کودک میکی موس دخترانه اینتکس

bestway 91035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک میکی موس دخترانه اینتکس مناسب کودکان کمتر از شش سال با بدنه ای مستحکم است . این استخر بادی دارای مقاومت بالا بوده که با قیمتی بسیار ارزان از طریق نمایندگی اینتکس ایران در داخل کشور عرضه می شود ومی تواند هدیه بسیار جذابی برای کودک دلبندتان باشد .

استخر بادی کودک میکی موس دخترانه اینتکس از جمله محصولات گرد بوده که برای کودکان بالای سه سال تولید شده است . جنس بدنه این محصول در گروه با کیفیت ترین نمونه های تولیدی قرار دارد . به همین دلیل دمای آب و شرایط مختلف آب و هوایی نمی تواند بدنه آن را تخریب کند . موارد یاد شده خود تاییدی بر طول عمر زیاد این استخر بادی است . این کیفیت بالای بدنه می تواند آسودگی خاطر مصرف کننده را برای استفاده از محصول در فضای باز آسوده کند . این استخر بادی مناسب کودکان دختر بوده به همین دلیل رنگ طراحی بدنه آن صورتی می باشد . بدنه آن الهام گرفته از انیمیشن محبوب میکی موس بوده و کف آن کاملا یک رنگ صورتی است . ساختار بدنه محصول به صورت سه لایه با دریچه های بادی مجزا طراحی گردید . کف محصول نیز برای راحتی کودکان به صورت دولایه تعبیه می شود. سهولت راه اندازی محصول این امکان را ایجاد کرده تا از آن برای استفاده در سفر نیز یاد شود . در صورت تمایل می توانید از این استخر بادی به عنوان استخر توپ استفاده کنید. برای راحتی شما عزیزان این محصول دارای جعبه و چسب تعمیرات و ساک حمل و نقل و یک عدد پمپ باد می باشد . با مراجعه به نمایندگی سنتر اینتکس می توانید این استخر بادی را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید .

نوعخانگي
ظرفيت 101 ليتر
قطر 102 سانتي متر
ارتفاع 25 سانتي متر
وزن 680 گرم
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندي: 680 گرم
 دارای کف ساده رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...