استخر بادی کودک طرح ماهی اینتکس

intex 56440

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
540,000
965,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح ماهی اینتکس یکی از محصولات جذاب و ارزان قیمت این کمپانی مشهور بوده که به دلیل وزن کم قابل حمل می باشد و می تواند همراه خوبی در سفر برایتان باشد . نمایندگی اینتکس ایران مطمئن ترین مکان برای تهیه این استخر زیبا است.

استخر بادی کودک طرح ماهی اینتکس محصولی جذاب از خانواده استخر های بادی کودک گرد است . این استخر بادی با وزن بدنه ای بسیار سبک تولیده شده که به اسانی قابل راه اندازی نیز می باشد . به همین دلیل در سفر نیز می توان از آن استفاده کرد . توجه داشته باشید کیفیت بالای بدنه این استخر بادی موجب شده تا محصول شما تحت تاثیر شرایط جوی قرار نگرفته و طول عمر مصرفی بالایی برای شما داشته باشد . این استخر بادی با ساختاری سه لایه طراحی شده است . هر لایه این محصول به صورت مجزا از طریق دریچه ای اختصاصی راه اندازی می شود . رنگ اصلی بدنه سفید رنگ بوده اما برای جلب نظر کودکان طرح های زیبایی از ماهی روی آن نقش بسته است . زیرا این محصول برای کودکان بوده و لازم است روحیات آن ها مورد توجه قرار گیرد . کف این استخر بادی کاملا آبی رنگ است . جهت ایجاد راحتی و امنیت کودکان در هنگام بازی کف این استخر بادی دولایه تعبیه گردید . این محصول زیبا برای استفاده در محیط باز نیز گزینه ای مناسبی می باشد.  این استخر بادی دارای پمپ باد می باشد تا شما به راحتی آن را باد کنید . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس ایران این استخر بادی را با بالاترین کیفیت و قیمتی ارزان خریداری کنید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 481 لیتر
قطر 168 سانتی متر
ارتفاع 40 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپ-
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.2 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...