استخر بادی کودک طرح زرافه و آبپاش سرخود

Bestway 53089

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح زرافه و آبپاش سرخود جدیدترین محصول برای بچه ها با ساختاری پرتابل و کیفیت بدنه بالا قابل استفاده در فضای باز و داخل منزل خریداری از نمایندگی رسمی محصولات بادی در ایران با ضمانت اصالت کالا

استخر بادی کودک طرح زرافه و آبپاش سرخود یکی دیگر از جذاب ترین استخر های بادی برای بچه ها بوده که به تازگی در سال 2020 توسط کمپانی بست وی طراحی و تولید شده است. این محصول زیبا از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که بدنه آن از یک لایه تشکیل شده و از طریق یک دریچه باد استاندارد راه اندازی می شود. بدنه استخر بادی از طرح های فانتزی و رنگبندی شادی برخوردار بوده که برای کودکان جذابیت بالایی دارد. در بخش ابتدایی محصول یک عروسک سرخود بادی با طرح زرافه تعبیه شده که با توجه به علاقه کودکانه به حیوانات انتخاب شده است. در بخش انتهای استخر بادی یک دریچه تعبیه شده که در واقع ابپاش سرخود محصول بوده و در اثر اتصال به یک شلنگ آب راه اندازی می شود. این استخر بادی وزنی کم داشته و در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. به همین دلیل یک گزینه مناسب برای تفریحات آبی فرزند شما در زمان سفر به شمار می رود. جنس بدنه محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید شده است. این نوع جنس بدنه مناسب استفاده در فضای باز و شرایط اب و هوایی مختلف می باشد. از این محصول به عنوان استخر توپ فرزند خود نیز می توانید استفاده کنید. برای خرید استخر بادی کودک می توانید به فروشگاه رسمی سنتراینتکسمحصولات بادی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع خانگی
 طول 266 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتفاع 127 سانتی متر
 ظرفیت آب 220 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 11 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
دارای آبپاش
 قابل استفاده در مسافرت ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...