استخر بادی کودک طرح اژدها

intex 57129

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح اژدها برند اینتکس یک نمونه جذاب از گروه استخر های سرسره دار شرکت اینتکس است. این استخر بادی با دارا بودن آبپاش سرخود و اسباب بازی های مجزای همراه همواره مورد توجه کودکان قرار دارد. برای تهیه این کالای زیبا به سایت نمایندگی اینتکس سنتر مراجعه کنید.

استخر بادی کودک طرح اژدها برند اینتکس از جمله محصولات شرکت اینتکس بوده که طراحان برای رضایت مشتری ایده های متفاوتی را در نظر گرفته اند . در قسمت ابتدایی این استخر بادی یک سرسره قرار گرفته تا فضای آزاد زیادی برای بازی کودکان باقی بماند . در کناره این محصول یک سایبان بادی سرخود تعبیه شده تا کودکان در حین بازی از نور خورشید در امان بمانند . در انتهای این محصول زیبا یک دایناسور مشاهده می کنید . در واقع این دایناسور همان آبپاش تعاملی محصول است . با فشار آمدن به قسمت میانی استخر شاهد کار کرد مناسب آن خواهید بود . در بسته بندی این استخر بادی می توانید تعدادی اسباب بازی بادی نیز مشاهده کنید. این محصول دارای یک سطل بادی ماهیگیری و دو ماهی و یک اردک بادی همراه است . در واقع این اقلام می توانند ساعت ها موجب تفریح و شادی فرزندتان شوند . توجه داشته باشید کف این محصول نیز دارای طرح های بسیار زیبا است . به دلیل کیفیت عالی و جنس مناسب این استخر بادی و همچنین سهولت در راه اندازی می توانید از این محصول در فضای باز و سفر نیز استفاده کنید . برای خرید این محصول در اولین فرصت به سایت فروشگاهی نمایندگی اینتکس سنتر مراجعه کنید.

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 173  سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
 ظرفیت آب 180 لیتر
 جنس رویه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 نوع کف استخر معمولی
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 6 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان بالای 3 سال
 دارای سرسره بادی
 دارای آبپاش
 اقلام بسته بندیبرچسب تعمیرات، 2 ماهی، یک اردک، یک سطل بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...