استخر بادی کودک سه لایه بست وی

bestway 51024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
805,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سه لایه بست وی از جمله محصولات ساده و ارزان قیمت بوده که برای موارد متنوع از جمله وان کودک توصیه می شود .  این استخر از محصولات به روز و جدید این شرکت بوده و بسیار پر فروش نیز است . این استخر بادی می تواندهدیه بسیار زیبا و به یاد ماندنی  برای کودک شما باشد . فروشگاه  سنتر اینتکس ایران این استخر بادی را در کمترین زمان ممکن در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد.

استخر بادی کودک سه لایه بست وی یکی دیگر از نمونه های تولیدی این کمپانی مشهور برای کودکان کمتر از چهار سال است . در ساخت این استخر بادی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین جنس استفاده شده به همین دلیل استفاده از محصول در فضای باز مشکلی برای طول عم آن ایجاد نخواهد کرد . زیرا شرایط جوی مختلف و دماهای آ؛ب نمی توانند مقاومت بالای بدنه محصول را تحت تاثیر قرار دهند . این محصول با توجه به وزن بدنه کم و همچنین کیفیت مناسب آن و سهولت نصب یکی از گزینه های مورد استفاده در سفر برای تفریح کودکان می تواند باشد . ارتفاع این استخر بادی موجب شده تا برای استخر توپ و یا حتی وان بادی کودک نیز توصیه شود . ساختار گرد بدنه محصول از سه لایه تشکیل می شود که از طریق دریچه های مجزا راه اندازی می شوند . رنگ بدنه این استخر بادی کاملا قرمز بوده تا هیجان را برای کودکان به همراه داشته باشد . شما در داخل بسته بندی این محصول یک عدد چسب تعمیرات نیز دریاف خواهید کرد . با استفاده از این چسب می توانید در صورت آسیب بدنه با اجسام نوک تیز محصول خود را تعمیر کنید . اگر قصد خرید این استخر زیبا را با مناسب ترین قیمت دارید به فروشگاه سنتر اینتکس ایران مراجعه کنید و این محصول با کیفیت را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید . 

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 80 لیتر
قطر 102 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی کودک سه لایه بست وی استخری بسیار با کیفیت و مقاوم برند بست وی می باشد که فروشگاه سنتر اینتکس با توجه به کیفیت بالای محصول و طراحی بی نظیر ، آن را موجود کرده است تا با تهیه آن بتوانید یک محیطی ایمن و بسیار عالی را برای کودکان به جهت آب بازی فراهم کنید . استخر بادی یک وسیله ای بسیار دوست داشتنی بوده و می توان آن را از پر طرفدار ترین محصولات بادی موجود دانست ، چه بسا که برخی این استخر های بادی در ابعاد مختلف و حتی در مدل های کوچک طراحی شده است تا کودکانی که سن پایین تری دارند نیز بتوانند از استخر بادی استفاده کنند . استخر بادی کودک سه لایه بست وی بیشتر برای کودکان بالای 3 سال قابل استفاده است .

استخر بادی کودک سه لایه بست وی یک استخر خانگی و سفری بوده که به دلیل داشتن وزن بسیار سبک 1 کیلوگرمی خود و همچنین حجم بسته بندی کوچک به راحتی قابل حمل خواهد بود و شما والدین می توانید استخر را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید تا کودکان بتوانند از آن برای تفریحات آبی خود استفاده کنند . در ابتدا می پردازیم به نوع طراحی و ویژگی های ظاهری استخر بادی کودک سه لایه بست وی تا بیشتر با استخر بادی آشنا شوید . نام این استخر استخر بادی سه لایه بوده و دلیل سه لایه بودن آن نیز استفاده سه حلقه بر روی هم می باشد که در تصویر قابل مشاهده است .

این سه حلقه در واقع دیواره استخر بادی را تشکیل داده است که به رنگ قرمز می باشد . بست وی که تولید کننده این استخر بادی است ، برای هر یک از این لایه ها دریچه باد جداگانه ای در نظر گرفته است ، زیرا هر یک از آن ها مجزا بوده و تنها به یکدیگر متصل شده اند ، یکی از دلایلی که بست وی از این نوع طراحی برای ساخت استفاده کرده است ، بالا رفتن کیفیت استخر بادی در برابر وزن آب می باشد . هر چند این استخر بادی دارای قطر 1 متری بوده و با ارتفاع 25 سانتی متری خود می تواند 80 لیتر آب را در درون خود جا دهد ، با این وجود این طراحی افزایش استحکام را در استخر بادی داشته است . 

کف استخر بادی کودک سه لایه بست وی برخلاف دیواره های آن به رنگ سفید است . این محصول به صورت تک رنگ ساخته شده است ولی شما می توانید در فروشگاه سنتر اینتکس مدل های دیگری از استخر بادی را مشاهده کنید که طراحی رنگی دارند . برای تولید استخر بادی کودک سه لایه بست وی از پی وی سی طرح چرم و برای بخش کف آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است . برای اینکه استخر بادی قابل استفاده شود نیاز است تا آن را با روش های دلخواه خود راه اندازی کنید . ولی برای اینکه سرعت راه اندازی شما بیشتر شود می توانید از پمپ باد استفاده کنید که در مدت زمان کمتری می تواند باد زیاد تری را پمپاژ کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...