استخر بادی کودک سرسره دار طرح باغ وحش

intex 91340

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح باغ وحش باکیفیت ترین محصول اینتکس برای تفریحات آبی کودکان بالاتر از 3 سال با برخورداری از ماندگاری بالا و وزن کم ، دارای امکان راه اندازی سریع و قیمت مقرون به صرفه خرید از فروشگاه رسمی اینتکس در ایران

استخر بادی کودک سرسره دار طرح باغ وحش از جمله متفاوت ترین و باداوم ترین استخر بادی های کودکی بوده و برند اینتکس برای رده سنی کمتر از 10 سال تولید و روانه بازار کرده است. این استخر بادی کودک از ابعاد نسبتا بزرگی نیز برخوردار بوده به همین دلیل برای بازی های گروهی کودکانه در محل های مختلف مانند مهدکودک توصیه می شود . برای حفظ اعتماد مصرف کنندگان و عرضه محصولی با طول عمر حداکثری شرکت اینتکس این استخر بادی کودک را از بهترین نوع 0vcبا رویه چرم تولید می کند . کف محصول نیز به دلیل تماس با سطح زمین از نوع pvc دولایه می باشد . این نوع جنس بدنه از مرغوب ترین و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و سال ها مانند روز اول می تواند به کار خود ادامه بدهد . به همین دلیل استفاده از این استخر بادی در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده ممکن می باشد . زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف آب تاثیری بر طول عمر محصول نخواهد داشت . این استخر بادی از دو مخزن مختلف تشکیل شده که توسط یک سرسره بزرگ در بخش مرکزی به یکدیگر متصل می شوند . حیوانات انیمیشنی برای کودکان دارای جذابیت بالایی هستند . به همین دلیل در طراحی این استخر بادی از آن ها استفاده شده است . این استخر بادی دارای تجهیزات جانبی مانند توپ و حلقه پلاستیکی بدون پلیسه نیز بوده تا کودکان را ساعت ها سرگرم نماید . بر روی لبه این استخر بادی یک میمون بزرگ تعبیه شده که در واقع آبپاش بادی سرخود محصول بوده و به راحتی راه اندازی می شود . این محصول زیبا ساختاری پرتابل داشته و ظرفیت داخلی مطلوبی برای جلوگیری از هدر دادن آب دارد . با مراجعه به نمایندگی انحصاری محصولات اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 216 لیتر
طول 249 سانتی متر
عرض 191 سانتی متر
ارتفاع 109 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ -
وزن 5 کیلو گرم
سایر ویژگی ها دارای آبشار بادی
مناسب سنین زیر 10 سال
دارای سرسره بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

استخر بادی کودک سرسره دار طرح باغ وحش از جدید ترین و موفق ترین تولیدات شرکت اینتکس می باشد که به صورت مجموعه تفریحات آبی ساخته شده است که کودکان می توانند از آن به عنوان یک پارک آبی استفاده کنند . این استخر دوست داشتنی با توجه به طراحی بی نظیر و همچنین حیوانات عروسکی زیبای خود به دلیل شباهت به باغ وحش با نام استخر بادی کودک طرح باغ وحش اینتکس شناخته می شود . در ادامه این مطلب نیز قصد داریم تا با بررسی بیشتر استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس شما را با ویژگی ها و خصوصیات این محصول آشنا کنیم و راهنمای خرید استخر بادی کودک شما باشیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

ساختار و طراحی 

ساختار و طراحی استخر بادی کودک در واقع به صورت مستطیلی است که طول و عرض آن به ترتیب 249 در 191 سانتی متر می باشد که می توان گفت نسبت به سایر استخر های بادی از ابعاد بزرگتری برخوردار است . این ابعاد بزرگ موجب شده است تا این استخر بتواند بر روی خود سرسره بادی جای دهد . با توجه به تصاویر مربوطه به محصول می بینید که این استخر در واقع از دو استخر تشکیل شده است که یک استخر عمیق در دل استخر بزرگتر قرار دارد ، استخر عمیق تر که کوچک تر نیز می باشد در محل پله های سرسره قرار دارد و کودک بایستی برای رفتن به بالای سرسره وارد استخر عمیق شده و با سر خوردن به داخل استخر دیگر بیوفتد . همچنین از سایر ویژگی ها و خصوصیات این محصول می توان به سرسره مجزا آن اشاره کرد که در صورت نیاز می توانید آن را نصب و راه اندازی کنید و یا اصلا آن را راه اندازی نکنید .

در کناره های این استخر و در قسمت لبه آن فواره های آبی را مشاهده می کنید که به دلیل قرار گرفتن آبپاش و وصل شدن آن به شلنگ آب ایجاد شده است ، بنابراین شما نیز می توانید برای فوران آب ، شلنگ آب را به استخر متصل کنید تا این فواره ها ایجاد شود و کودکان در هنگام بازی خیس و خنک شوند . لبه های این استخر یک طوطی عروسکی و یک میمون به صورت عروسکی طراحی شده اند .  همچنین  عروسک بادی مار نیز درکنار آب استخر قرار دارد که جلوه زیبایی را به استخر بخشیده است . 

برند تولیدی  

شاید یکی از موارد مهمی که بایستی در خرید محصولات بادی به آن توجه داشته باشید ، برند تولیدی این محصولات است چرا که انتخاب و خرید محصولات بادی از برند های معتبر می تواند سبب اطمینان شما از خرید شود زیرا کیفیت ساخت محصولاتی که توسط برند های شناخته شده تولید شده اند ، بسیار بالا بوده و همین علت نیز سبب شناخته شدن محصولات گردیده است . استخر بادی کودک که در نام محصول ، اسم شرکت تولید کننده ذکر شده است ، توسط شرکت آمریکایی intex تولید گردیده است که یکی از معروف ترین برند های فعال در حوزه تولید محصولات بادی تفریحی می باشد که ما نیز توصیه به خرید محصولات بادی برند اینتکس را داریم .

راه اندازی و مراقبت  

اگرچه ابعاد استخر بادی کودک  اینتکس بزرگ است ، اما راه اندازی آن بسیار ساده بوده و چندان دشوار نیست ، شما می توانید حتی برای راه اندازی از پمپ های باد کمک بگیرید تا بهتر استخر بادی خود را راه اندازی کنید و وقتتان زیاد برای این کار تلف نشود . بهترین نوع پمپ نیز استفاده از پمپ های باد دستی و پدالی می باشد که می توانید در دسته بندی پمپ باد اینتکس آن ها را مشاهده و در صورت نیاز خریداری کنید .

قبل از راه اندازی چند نکته مهم را نیاز است مطرح کنیم که آن هم آسیب پذیری این محصولات در برابر اجسام تیز و برنده می باشد ، لذا توصیه می شود که برای جلوگیری از آسیب دیدگی از زیرانداز استفاده کرده و از بردن اجسام تیز و یا زبر به داخل استخر جلوگیری شود ، توصیه می شود که از لباس های نرم نخی استفاده شود . از کشیدن  و جابجا کردن استخر جلوگیری شود . زیرا عوامل گفته شده می تواند استخر را دچار آسیب دیدگی کند . در بدنه و بخش های عروسکی و همچنین سرسره این استخر دریچه های باد مجزایی قرار دارد که نیاز است تا آن ها را نیز باد کنید . 

مراقبت و نگهداری  

مراقبت و نگهداری از استخر بادی  اینتکس مسئله بسیار مهمی است که بایستی به آن توجه داشته باشید ، زیرا این محصولات ساختار بادی داشته و بدنه آن از ضخامت کمی برخوردار است که البته این ضخامت برای ایجاد فشار و یا وزن آب کاملا مناسب است ، اما در برابر ضربه با اجسام تیز و یا برخورد با سطوح زبر یا اشیاء برنده آسیب پذیر است که شما می توانید با مراقبت صحیح و با استفاده از زیرانداز می توانید از بخش زیرین استخر مراقبت کنید ، همچنین سعی کنید استخر را بر روی سطوح صاف راه اندازی کرده و زمین های چمنی یا خاکی ، سرامیکی یا کاشی را برای راه اندازی انتخاب کنید . زمین های سنگی ، شنی یا آسفالت سطوح مناسبی نیستند . 

تعمیرات استخر بادی 

در بخش های قبلی نحوه صحیح راه اندازی استخر بادی کودک  اینتکس به شما عزیزان توضیح داده شد و همچنین با نحوه مراقبت و نگهداری از استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس نیز آشنا شدید ، از این رو می توانید با توصیه های گفته شده از آسیب دیدن محصولات بادی خود جلوگیری کنید ، اما با توجه به اینکه گاهی ممکن است حتی با رعایت نکات گفته شده باز هم محصول بادی شما دچار آسیب دیدگی شود ، بنابراین شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات به سادگی خودتان پنچرگیری محصول بادی را انجام داده و از آن به مانند روز اول استفاده کنید .

با توجه به امکان آسیب دیدن این محصولات بادی ، شرکت اینتکس برای محصولات بادی خود برچسب تعمیرات ایجاد کرده است که در کنار بیشتر محصولات بادی خود همچون استخر بادی  قرار داده است تا بتوانید به سادگی از آن برای پنچرگیری استفاده کنید . البته شما می توانید تعداد بیشتری از برچسب های تعمیرات را به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . 

سخن پایانی

با توجه به مطالب گفته شده و بررسی کامل و جامع استخر بادی کودک طرح باغ وحش می توان گفت که این استخر بادی بزرگ می تواند یک بستر آبی بسیار دوست داشتنی و جذاب برای بازی های شاد و مفرح کودکان در حیاط خانه باشد که حتی می توانید از آن در سفر های خود نیز بهره مند شوید . شما عزیزان می توانید این کالا بسیار محبوب را به صورت اینترنتی ، تلفنی و حتی حضوری از فروشگاه اینتکس ثبت سفارش کنید و آن را به عنوان یک هدیه ارزشمند به کودکان خود بدهید تا در روز های گرم تابستانی بازی های شاد و پر تحرکی را انجام دهند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...