استخر بادی کودک سایبان دار آبی

est-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,078,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار آبی دارای قیمت ارزان و مقرون به صرفه، با طراحی زیبا و بروز به همراه ارسال رایگان کالا به سراسر ایران

استخر بادی کودک سایبان دار آبی یکی از جذاب ترین و جالب ترین طراحی های این شرکت بوده که توانسته سرگرمی بسیار مناسبی برای کودک محسوب گردد و ساعت ها بازی و نشاط را برای آنان به ارمغان بیاورد. این استخر بادی همانطور که گفته شد دارای ظاهری مناسب برای سرگرمی کودکان بوده و از رنگ های شاد در ساخت آن استفاده شده که در روحیات آنها تاثیر گذار خواهد بود. این کالا دارای جنس بدنه پی وی سی مقاوم با رویه چرم می باشد که از رنگ بدنه قرمز و آبی بهره می برد که ترکیب رنگی شادی را ایجاد نموده است. این استخر بادی یکی از سری استخر های تفریحی برای بازی های آبی کودکان بوده که فضا و ابعاد مناسبی را برای تحرک و پرش فراهم نموده است. این استخر دارای جنس بدنه مقاوم بوده که در برابر ضربه و فشار از مقاومت لازم برخوردار بوده ودر محیط بسته و باز با خیالی راحت مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر دارای ابعاد و حجم بسته بندی مناسب بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می گردد. همانطور که قابل مشاهده است در بخش بالایی این محصول سایبان این استخر قرار گرفته که قرمز رنگ بوده و این سایبان نیز با چهار عدد پایه بادی موجود بر روی این استخر قرار دارد که باعث استحکام بیشتر این محصول شده است. نکته مهم و حائز اهمیت دیگر در خصوص این کالا این است که نباید بیش از اندازه آن را باد کنید زیرا که از تحمل وزن این کالا کم شده و احتمال آسیب دیدن این محصول نیز افزایش می یابد. مراقبت از این کالا هم کاری ساده و بسیار آسان است که با توجه به راهنمایی های موجود در داخل دفترچه راهنمای این کالا می توانید به سادگی از آن مراقبت نمایید. هم اکنون برای خرید و ثبت سفارش خود می توانید با مراجعه به نمایندگی محصولات بادی اینتکس این محصول بادی کودک را با کمترین قیمت و 48 ساعت ضمانت تست تهیه و خریداری نمایید. 

 نوع خانگی
 طول  99 سانتی متر
 عرض  91 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس بدنه 21 لیتر
 سایر ویژگی ها دارای سایبان سرخود
دارای کف بادی
مناسب کودکان و خردسالان
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 پمپ -
 کد محصول est-001

استخر بادی کودک سایبان دار آبی با طراحی بسیار زیبای خود به یکی از محبوب ترین استخر های بادی طراحی شده برای کودکان تبدیل شده است که ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیاد و عالی را نسبت به سایر استخر ها دارد. این استخر بادی در ابعاد کوچکی ساخته شده، و به همین دلیل برای سنین کودکان 1 تا 3 سال مناسب می باشد. استخر بادی به دلیل برخورداری از ساختار بادی خود نرم بوده و این ویژگی می تواند محیطی ایمن را برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان فراهم کند، بنابراین اگر کودک شما آب بازی و آب تنی را دوست دارد استخر بادی کودک بهترین گزینه برای آن ها خواهد بود.

طراحی سایبان دار

از ویژگی های بسیار خوب استخر بادی کودک سایبان دار می توان به داشتن سایه بان بادی اشاره کرد که علاوه بر زیبایی ظاهری که به استخر بخشیده است سبب آن شده تا کودکان در برخورد با نور مستقیم آفتاب نیز در امان بمانند. کف این استخر بادی نیز به صورت بادی طراحی شده است و از ساختار مواج برخوردار می باشد تا این چنین سطح استخر بسیار نرم و طبی شود. نوع استخر نیز به صورت گرد می باشد که با استفاده از حلقه بادی ساخته و طراحی شده است.

جنس بدنه محصول

جنس استفاده شده در بدنه این کالا و همچنین ضخامت لایه های بدنه پی وی سی بوده که می تواند بر دوام و کیفیت محصول تاثیر موثری داشته باشد. این استخر بادی کودک که توسط شرکت خارجی intex تولید شده است از مواد pvc تولید شده، پی وی سی که با نام وینیل نیز شناخته می شود امروزه به یکی از پر طرفدار ترین و با کیفیت ترین اجناس برای تولید محصولات بادی تبدیل شده است که به دلیل ویژگی های بسیار خوب همچون ضد آب بودن و عدم ایجاد حساسیت های پوستی و دوام بسیار بالا در برابر نور آفتاب تفاوت و تغییر دما اشاره کرد، همچنین انعطاف پذیری این مواد نیز بسیار بالا بوده و همین موضوع سبب شده تا استخر در برابر فشار و ضربه ها نیز مقاوم باشد.

نحوه سفارش

بدنه اصلی و همچنین سایه بان سرخود این کالا هر کدام توسط دریچه باد مجزا راه اندازی و باد می شود. استفاده از پمپ باد دستی کوچک نیز برای باد زدن به این محصول پاسخگو خواهد بود، بنابراین نیازی به هزینه های بیشتر برای خرید پمپ باد قوی تر نخواهد بود. علاوه بر این از این استخر بادی می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. این استخر یکی از پر فروش ترین نوع استخر های بادی مقرون به صرفه در اینتکس می باشد. برای خرید این محصول می توان با ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس اینتکس ثبت سفارش کرد.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...