استخر بادی کودک جدید دخترانه اینتکس

intex 91069

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
805,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک جدید دخترانه اینتکس محصولی زیبا با قیمتی بسیار ارزان و کیفیتی بالا است . این محصول  مورد پسند دختران است و با روحیات آن ها سازگاری دارد . فروشگاه سنتر  اینتکس ایران اماده ارائه این محصول به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

استخر بادی کودک جدید دخترانه اینتکس مناسب برای کودکان بالای سه سال در تمام شرایط می باشد . این استخر زیبا با ارگونومی ساخت گرد خود و ابعاد ایده آل در تمام نقاط منزل قابل استفاده است . ساختار سه لایه این محصول از طریق دریچه های باد مجزا راه اندازی می شود . این محصول جهت استفاده دختران کودک طراحی شده است . به همین دلیل رنگ بدنه ان صورتی انتخاب شد . جهت ارتباط بیشتر با مخاطب بروی بدنه شما تصاویر انیمیشن محبوب میکی موس را مشاهده می کنید . دیواره داخلی این محصول زرد رنگ بوده که یک تضاد چشمگیری را ایجاد می کند . کف این محصول کاملا یک رنگ می باشد . کیفیت بالای بدنه این استخر بادی به دلیل مرغوبیت آن در شرایط مختلف آب و هوایی در سراسر کشور کاملا مقاوم بوده که طول عمر فوق العاده ای به محصول می بخشد . در داخل بسته بندی محصول شما یک عدد برچسب تعمیرات برای مواقع ضروری دریافت خواهید کرد . با توجه به ابعاد خوب این محصول شما می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید . این استخر بادی دارای وزن و حجم کمی بوده و می توانی به راحتی آن را حمل کنید . فروشگاه سنتر اینتکس ایران این محصول زیبا را با قیمتی مناسب و تخفیفی عالی در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد.

نوعخانگي
ظرفيت 140 ليتر
قطر 122 سانتي متر
ارتفاع 25 سانتي متر
وزن 1.6 کیلوگرم
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندي: 1.6 کیلوگرم
 دارای کف ساده رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

استخر بادی کودک جدید دخترانه اینتکس از زیبا ترین استخر های بادی فروشگاه سنتر اینتکس است که به دلیل طراحی زیبا و دخترانه خود بیشتر مناسب و محبوب برای دختران بوده و می تواند یک وسیله ای سرگرم کننده برای آن ها باشد تا بتوانند برای آب بازی و آب تنی یا حمام کردن از استخر استفاده کنند . استخر بادی یکی از محبوب ترین وسایل بادی است که به دلیل اینکه در خانه و در هر جایی قابل استفاده بوده و همچنین محیط ایمن تری را برای بازی ایجاد می کند ، بسیار مورد توجه قرار گرفته و حتی والدین نیز کودکان را تشویق به استفاده از استخر بادی می کنند . 

استخر بادی کودک دخترانه اینتکس به رنگ صورتی بوده و بخش بیرونی آن دارای تم و پس زمینه صورتی بوده که طراحی میکی ماوس بر روی آن نقش بسته است . این طراحی زیبا و شیک می تواند کودکان را بسیار علاقه مند به بازی و آب تنی کند . این رنگ نیز بسیار محبوب برای دختران خواهد بود . بخش داخل یعنی دیواره داخلی استخر بادی نیز در رنگ زرد بوده و کف آن نیز بنفش است . تلفیق این رنگ های شاد و زیبا ، باعث شده است تا کودکان در نگاه اول جذب این استخر شده و دوست داشته باشند که با آن بازی کنند . 

این محصول جدید فروشگاه سنتر اینتکس توسط شرکت اینتکس ساخته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد و یک استخر بادی اورجینال خواهد بود . اینتکس این استخر را به صورت طبقه ای ساخته است . یعنی دیواره های آن از حلقه های مجزا ولی چسبیده به یکدیگر ساخته شده است که این نوع طراحی با عنوان طراحی سه طبقه شناخته می شود و ویژگی های بسیار خوبی را نیز دارد . این طراحی می تواند باعث افزایش دوام استخر بادی در برابر وزن آب شود . به همین دلیل است که به صورت تک لایه ساخته نشده است . شما نیز سعی کنید تا این نوع استخر های بادی را خریداری کنید و سعی کنید که استخر توسط برند بزرگی به مانند اینتکس تولید شده باشد . 

کودکان می توانند از این استخر بادی در فضاهای باز استفاده کنند و به دلیل اینکه بدنه از پی وی سی با رویه طرح چرم ساخته شده است ، در مقابل نور آفتاب صدمه ندیده و می تواند در برابر آب نیز مقاوم باشد . نکته قابل توجه این است که کاربرد استخر بادی تنها به عنوان استخر آب نبوده و کودکان می توانند داخل آن را با توپ های رنگی نیز پر کرده و از آن تبدیل به یک استخر توپ کنند . اینتکس برای اینکه استخر بادی آسیب نبیند ، بخش کف آن را به صورت دولایه در نظر گرفته است تا ضخیم تر باشد . 

برای استفاده از این استخر بادی شما نیاز دارید که از پمپ باد استفاده کنید تا سریع تر محصول راه اندازی شود . برای تهیه پمپ باد نیز می توانید از فروشگاه سنتر اینتکس اقدام کنید . نیاز است تا هر لایه از استخر را باد کنید چرا که دریچه باد آن ها مجزاست . وزن کلی بسته بندی این استخر بادی 1.6 کیلوگرم بوده و جابجایی آن بسیار راحت است . ظرفیت استخر نیز به 140 لیتر می رسد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...