استخر بادی کودک بست وی کدbestway 51121

bestway 51121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 51121 یک محصول جالب و با کیفیت بالای بدنه مناسب برای کودکان  و نوجوانان است . برای خرید این محصول مطمئن ترین روش مراجعه به نمایندگی اینتکس ایران است.

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 51121 در میان استخر های مشابه همواره طرفداران فراوانی داشته اس . در طراحی این استخر متفاوت سعی شده نهایت خلاقیت به کار گرفته شود.  کف اقیانوس همواره برای انسان ها مخصوصا کودکان سرشار از شگفتی و حیرت  بوده به همین دلیل در طرح بدنه این استخر بادی به این جذابیت توجه ویژه شده است . رنگ بدنه استخر بادی آبی انتخاب شده که با مناظری از کف اقیانوس تزیین می شود . البته لبه بالایی محصول به رنگ سفید می باشد . دیواره داخلی این محصول به رنگ آبی ملایم انتخاب شده ولی کف آن سفید است . ساختار ظاهری این محصول به صورت سه طبقه طراحی گردیده که هر طبقه به وسیله یک دریچه باد مجزا راه اندازی می شود . وزن پایین این محصول و کیفیت بدنه و سهولت راه اندازی آن موجب گردیده تا در فضاهای باز و سفر نیز همراه مصرف کنندگان عزیز باشد . برای خرید این محصول جذاب می توانید از دو روش اقدام کنید . اگر زمان کافی در اختیار دارید به نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران مراجعه کرده و باشماره های درج سده در سایت تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان ما  به شما در امر خرید یک محصول با کیفیت در عین حال زیبا و جذاب راهنمایی کنند . در غیر این صورت می توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت اینتکس سنتر خرید خود را انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...