استخر بادی کودک بست وی کدbestway 51080

bestway 51080

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 51080 یک محصول جدید با کیفیتی بسیار بالا و قابل استفاده در محیط های باز و یا بسته است. و در هر شرایط جوی و آب و هوایی قابل استفاده می باشد برای خرید این محصول به سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران مراجعه کنید.

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 51080 جدیدترین محصول تولید شده توسط کمپانی بست وی برای رنج سنی کودکان می باشد. شکل ظاهری این استخر بادی گرد و به صورت طرحی از بدنه یک سفینه است . به همین دلیل به این محصول استخر بادی طرح سفینه نیز می گویند که محبوبیت بسیاری میان کودکان دارد . شکل بدنه این محصول از سه بخش تشکیل شده است. دو بخش آن مربوط به حلقه بالایی و پایین محصول بوده و بخش نهایی مربوط به میانه این دوحلقه است که شامل شیار های نسبتا پهن و بادگیر می شود. درباره رنگ ظاهری این استخر بادی باید بیان شود که کف آن به صورت آبی یک دست و دیواره های آن به رنگ خاکستری طراحی و تولید شده است .  با توجه به گنجایش آب این محصول می توان گفت که کودک شما یک تفریح آبی بسیار مهیج را خواهد داشت .  ابعاد محصول به گونه ای انتخاب شده که از آن به عنوان وان بادی و یا استخر توپ نیز می توانید استفاده کنید . جنس بدنه این استخر بادی با مقاومت بالا انتخاب شده تا با خیالی آسوده در فضای باز نیز از آن بهره برداری شود .  برای خرید این محصول استثنایی فرصت را از دست نداده و به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنیدو محصول را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید . 

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 512 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 43 سانتی متر
وزن 2.1 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای وزن و حجم کم
مناسب سنین کودکان
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی کودک بست وی کدbestway 51080 با بدنه نقره ای از سری محصولات جدی و با کیفیت شرکت بست وی بوده که به دلیل طراحی و ابعاد مناسب آن قابل استفاده برای هر گروه سنی می باشد . جنس بدنه آن از وینیل در نظر گرفته شده که علاوه بر زیبایی ، دارای استحکام بالایی می باشد . همچنین وزن آن بسیار کم بوده و شما قادر خواهید بود آن را به راحتی حمل نموده و در محل دلخواه ازآن استفاده نمایید . در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

در هنگام خریداری یک محصول ، در وهله اول طراحی و ظاهر آن موجب جلب توجه ما می شود . زیرا طراحی تاثیر مستقیمی بر فضای اشغالی توسط محصول دارد . این استخر بادی به صورت دایره شکل طراحی شده که شباهت بسیار زیادی با یک سفینه دارد . رویه ی آن به رنگ نقره ای باشد که از زیبایی بالایی برخوردار بوده و  قادر است تا نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید . همچنین ما می توانید علاوه بر استخر آب از آن به عنوان استخر توپ برای کودکان خود بهره گرفته و فضایی شاد و مفرح برای آن ها ایجاد نمایید . این محصول به گونه ای طراحی شده که با انواع پمپ های بادی قابل راه اندازی می باشد و شما می توانید به سرعت آن را راه اندازی نموده و از آن لذت ببرید .

جنس بدنه

یکی از نکات حائز اهمیت در خریداری یک محصول ، توجه به جنس و کیفیت آن می باشد. زیرا این موضوع مستقیما بر طول عمر آن تاثیر داشته و تعیین کننده دوام آن می باشد . رویه این محصول از وینیل طرح چرم در نظر گرفته شده که دارای مقاومت بالایی بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد . در بخش کناری از وینیل رنگی استفاده شده که به جهت ضخامت بالا در برابر نور خورشید مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نخواهد شد . قسمت زیرین آن نیز از وینیل دولایه بادی تهیه شده که از استقامت بالایی برخوردار است و می تواند وزن بالایی را تحمل نماید .همچنین در حین جابه جایی دچار ساییدگی نخواهد شد . 

ابعاد و وزن

از دیگر ویژگی های یک کالای مرغوب می توان به ابعاد و وزن مناسب آن اشاره نمود . این استخر بادی با قطر152 سانتی متر و ارتفاع 43 سانتی متر دارای حجم و اندازه مطلوبی می باشد که این امکان را فراهم می آورد که تمامی گروه های سنی بتوانند از آن استفاده نمایند . همچنین این ابعاد موجب شده که شما بتوانید آن را در حیاط منزل و هر محل دیگری مورد استفاده قرار دهید زیرا فضای چندان زیادی را اشغال نخواهد کرد . وزن این محصول  2.1 کیلو گرم بوده که برای یک استخر بادی با کیفیت مطلوب به نظر می رسد . این ویژگی به حمل آسان آن کمک نموده و شما قادر خواهید بود آن را به راحتی جا به جا نمایید . ظرفیت آن نیز 512 لیتر است که برای این استخر بادی ایده آل می باشد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به جنس بدنه این محصول می توان دریافت که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به آسانی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . اما علاوه ب کیفیتی که تولیدکنندگان برای محصول در نظر می گیرند ، نحوه مراقبت ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر آن خواهد داشت . به همین منظور فقط کافیست با دور نگه داشتن این استخر بادی از حرارت بالا و اشیاء نوک تیز آن را برای مدت زمان بیشتری در اختیار داشته باشید . قابل ذکر است که در هنگام خریداری این محصول شرکت اینتکس برچسب تعمیرات نیز در اختیار شما قرار می دهد که در صورت بروز بریدگی در این محصول می توانید آن را تعمیر نمایید .  

جمع بندی

 استخر بادی کودک بست وی کدbestway 51080 به گونه ای طراحی شده که است که مناسب هر گروه سنی می باشد و با توجه به وزن کم آن می توانید به سادگی آن را حمل و جا به جا نمایید . این محصول با رویه ای از جنس وینیل در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و با توجه به رنگ زیبای خود توانسته توجه افراد بسیاری را به خود جلب نماید . شما می توانید برای تهیه این محصول با قیمتی مناسب با مراجعه به فروشگاه اینتکس و به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...