استخر بادی کودک بست وی طرح ماهی

bestway 51008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
540,000
965,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی طرح ماهی از جمله استخر های کوچک این کمپانی بوده که برای با توجه به عمق آن برای خردسالان و کودکان کمتر از چهار سال مناسب است . با مراجعه به فروشگاه اینتکس این استخر بادی را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید .

استخر بادی کودک بست وی طرح ماهی از جمله محصولات با بدنه گرد بوده که در بالاترین کیفیت به بازار عرضه می شود . جنس بدنه مناسب این استخر موجب شده تا طول عمر بالایی داشته باشد . این کیفیت بالای محصول موجب شده تا تغییرات شرایط جوی در تمام نقاط کشور و همچنین دمای مختلف آب نتواند استحکام ان را تحت تاثیر قرار دهد . به همین دلیل از این استخر باید زیبا می توانید در فضای باز نیز استفاده کنید و نگرانی بابت پوسیدگی یا مشکلات این چنینی نداشته باشید . ساختار ظاهری این محصول از سه حلقه تشکیل می شود . هر یک از این حلقه مجهز به یک دریچه باد برای راه اندازی هستند . به دلیل وزن کم محصول و همچنین سهولت راه اندازی آن شما می توانید در سفر نیز از این استخر بادی ستفاده کنید . لایه بالایی محصول کاملا آبی انتخاب شده اما دو لایه زیرین آن سفید رنگ است.  در بخش سفید رنگ بدنه برای شادابی روحیه کودکان طرح های فانتزی ماهی وجود دارد. عمق این استخر بادی موجب شده تا از آن به عنوان وان بادی نیز بهره برداری شود . در صورت تمایل می توانید با تهیه این استخر بادی در منزل به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید . این محصول زیبا و با کیفیت با قیمتی بسیار ارزان از فروشگاه اینتکس سنتر ایران قابل خریداری است .

 نوع
 گرد
 قطر
 102 سانتي متر
 ارتفاع
 25 سانتي متر
 وزن
 650 گرم
 ظرفیت
 101 لیتر
 جنس بدنه
 وینیل
 جنس بخش کناری
 وینیل
 جنس کف
 وینیل دو لایه
 کف بادی
 ندارد
 پمپ باد
 ندارد
 نوع پمپ
 -----
 ساير ويژگي ها
 ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ساختار سه طبقه ای
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...