استخر بادی کودک اینتکس کدintex 59469

intex 59469

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 59469 یکی از جدیدترین استخر های بادی با قیمتی ارزان قیمت و اقلام مجزای همراه است. برای خرید این محصول متفاوت فرصت را از دست نداده و به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و این محصول را به راحتی و درب منزل تحویل بگیرید .

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 59469 یکی از محصولات با کیفیت و در عین حال ساده و شکیل از تولیدات خوش ذوق کمپانی اینتکس می باشد . شکل ظاهری این استخر بادی سه طبقه انتخاب شده که هر طبقه با استفاده از یک دریچه باد مجزا راه اندازی می شود . رنگ غالب بدنه به صورت سفید انتخاب شده اما بر روی آن طرح هایی از ماهی مشاهده می کنید . این طرح های ماهی با رنگ هایی شاد روحیه کودکان را تغییر خواهند داد . کف محصول مورد نظر به صورت کاملا یک دست و آبی طراحی شده است. به همراه این استخر بادی زیبا تعدادی اقلام مجزای همراه دریافت خواهید کرد. در بسته بندی محصول یک حلقه بادی و یک عدد توپ بادی نیز قرار داده شده است. کودکان در هنگام تفریحات بادی می توانند جایگزین حلقه های شنای مجزا از این حلقه بادی استفاده کنند . توپ بادی نیز ساعت ها آن ها را سرگرم خواهد کرد . این محصول بادی با قیمتی بسیار مقرون به صرفه عرضه شده تا تمام افراد با هر توان مالی بتوانند آن را تهیه کنند . کیفیت بسیار بالا و استحکام بدنه این استخر بادی موجب گردیده تا در فضای باز نیز از آن استفاده شود. برای تهیه این محصول جذاب به نمایندگی سنتر اینتکسدر ایران مراجعه کنید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 248 لیتر
قطر 132 سانتی متر
ارتفاع 28 سانتی متر
جنس رویهوینیل
ضخامت دیواره 0.20 میلی متر
ضخامت کف 0.18 میلی متر
پمپ ندارد
نوع پمپ-
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 2 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه
طراحی زیبا
به همراه توپ و حلقه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...