استخر بادی کودک اینتکس کدintex 58915 NP

intex 58915 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 58915 NP محصولی جذاب با طرح بدنه انیمیشنی می باشد که متناسب با روحیه کودکان است . جهت خرید این محصول با قیمتی بسیار مناسب می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید .

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 58915 NP محصولی جدید و متفاوت برای کودکان خوش ذوق است . امروزه کودکان در انتخاب محصولات مرتبط با خود با آزادی عمل بسیاری روبرو هستند . طراحان جهت رضایت این گروه بزرگ از مصرف کنندگان نهایت ذوق و خلاقیت خود را به کار برده اند . شخصیت های انیمیشنی برای کودکان جایگاه ویژه و خاصی دارد و به همین دلیل بدنه این استخر بادی الهام گرفته از انیمیشن محبوب پو می باشد . با نگاهی به بدنه این محصول می توانید تمام شخصیت های این انیمیشن را مشاهده کنید . ساختار ظاهری این استخر بادی به صورت سه لایه تعبیه شده است . هر طبقه از این محصول زیبا یک دریچه باد مجزا دارد که از طریق همان دریچه می توانید آن را باد کنید . کف این استخر بادی به صورت کاملا یک دست آبی رنگ انتخاب گردید . جنس بدنه این محصول با کیفیتی بسیار بالا انتخاب شده تا با خیالی آسوده از آن در فضای باز استفاده کنید . سهولت راه اندازی این استخر بادی و سبکی وزن آن موجب شده تا در سفر نیز همراه کودکان باشد . این محصول با کیفیت برای رضایت مصرف کنندگان با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه گردیده است . برای خریدی آسان می توان از سایت سنتر اینتکس استفاده کرد .

نوع گرد
 قطر 147 سانتي متر
 ارتفاع 33 سانتي متر
 ظرفیت 288 لیتر
 وزن 2 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای طراحی زیبا و کودک پسند
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...