استخر بادی کودک اینتکس کدintex 57111

intex 57111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
830,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 57111 محصولی متفاوت با ظاهری شبیه به ماهی و مورد پسند کودکان و نوجوانان قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی محصولات بادی در داخل ایران می باشد .

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 57111 محصولی مناسب برای کودکان یک تا سه سال است . در واقع ابعاد و عمق این استخر بادی به گونه ای انتخاب شده که کودکان شده در این رده سنی به راحتی از آن استفاده کرده و آسیبی نبینند . شکل هندسی ظاهری این استخر بادی گرد می باشد . ظاهر این استخر برای ایجاد جذابیت از نظر کودکان به صورت ماهی طراحی شده است . در واقع وقتی نگاهی به بدنه استخر بیندازید ماهی کاملی با باله ها و سر مشاهده کرده که بخش میانه ماهی همان محفظه اصلی این محصول می باشد . در طراحی این محصول نهایت ظرافت به کار رفته و فرزند شما حتی می تواند پولک های ماهی به خوبی ببیند . رنگ بدنه این محصول تلفیقی از رنگ های آبی و سفید و زرد و نارنجی انتخاب گردیده است . با توجه به ابعاد کلی این محصول و همچنین محفظه اصلی استخر از آن می توانید به عنوان استخر توپ نیز بهره بردای کنید . توجه داشته باشید کوچکی حجم و سبکی وزن و داشتن ساک حمل و نقل  این استخر بادی و همچنین کیفیت بالای بدنه از این محصول می توانید در فضاهای باز و سفر نیز بهره ببرید. جهت تهیه این استخر بادی به نمایندگی مرکزی محصولات بادی سنتر اینتکس در ایران مراجعه کرده و خریدی مطمئن داشته باشید .

 نوع گرد
 طول 140 سانتي متر
 عرض 124سانتي متر
 ارتفاع 34سانتی متر
 ظرفیت 36 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 جنس کف وینیل
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 قابلیت تغییر سایز سایه بان
 مناسب کودکان 1 تا 3 سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

استخر بادی کودک اینتکس کدintex 57111 یک وسیله بازی بسیار سرگرم کننده برای کودکان به خصوص کودکان خردسال می باشد که فروشگاه سنتر اینتکس برای بازی ها و تفریحات آبی امن و ایمن کودکان موجود کرده است تا والدین عزیز بتوانند با تهیه آن از فروشگاه سنتر اینتکس ، یک وسیله شاد و دوست داشتنی را برای کودکان خود تهیه کرده تا آن ها بتوانند در روز های گرم تابستانی از این استخر استفاده کرده و مشغول بازی و تفریح شوند . این استخر بادی به دلیل عمق نسبتا کمی که دارد برای استفاده کودکان 1 تا 3 سال مناسب بوده و آن ها می توانند در کنار دوستان خود بازی کنند . 

از مواردی که باعث منحصر به فرد شدن و محبوبیت بیشتر استخر بادی کودک شده است ، می توان به موضوع ایمنی بسیار خوب استخر بادی اشاره کنیم . چرا که استخر بادی دارای بدنه ای بادی بوده و ویژگی که تمامی محصولات بادی دارند ، نرم بودن بدنه آن هاست ، به همین دلیل نیز کودک می تواند در یک محیط ایمن تر و در کنار پدر و مادر خود مشغول بازی و آب تنی شود ، از این رو هیچ صدمه ای به آن ها در هنگام بازی کردن نخواهد رسید . این در حالی است که استخر های عمومی و یا سایر استخر ها متراژ و عمق زیاد تری را داشته و دیواره های آن ها نرم نیست . 

طراحی ظاهری استخر بادی کودک اینتکس شبیه به یک ماهی زیبا و خوشرنگ است که اینتکس برای ساخت آن از بدنه ای طرح دار استفاده کرده است تا جلوه ای زیبا تر را به استخر بادی ببخشد . این استخر در واقع به صورت گرد یا تقریبا بیضی شکل است که در قسمت هایی از آن آن باله های ماهی قرار دارد و به همراه دم برجسته و زیبای محصول ، در کنار دهان عروسکی ، توانسته شکل کامل یک ماهی را به خود بگیرد و این استخر بادی مشابه به یک ماهی شود . 

همانطور که اشاره شد بدنه این استخر بادی طرح ماهی دارای پولک های چاپی به رنگ های زرد و نارنجی است که با توجه به رنگ کلی زرد و نارنجی که برای ماهی در نظر گرفته شده آن را بسیار خاص کرده است . یک باله آبی رنگ نیز در وسط و کف استخر قرار داده شده است که در تصویر قابل مشاهده است . استفاده از این استخر بادی بسیار آسان است ، شما عزیزان و والدین گرامی می توانید به راحتی این محصول بادی را با استفاده از پمپ باد راه اندازی کرده و شرایط را برای استفاده کودکان مهیا کنید . ظرفیت 36 لیتری این استخر نیز در سریع ترین حالت ممکن پر خواهد شد . 

برای تولید استخر بادی کودک اینتکس از لایه های پی وی سی استفاده شده است و ضخامتی که اینتکس برای ساخت استخر بادی کودک طرح ماهی در نظر گرفته است ، 0.25 میلی متر می باشد که کیفیت بالایی را به این محصول بخشیده است ، فروشگاه استخر بادی اینتکس سنتر با تنوع بالا در خدمت شما عزیزان است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...