استخر بادی کودک اینتکس طرح گل

intex 56440

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
540,000
965,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح گل با ساختاری گرد و در سه لایه باب میل مصرف کنندگان عزیز است و با روحیه لطیف کودکان دختر هم خوانی دارد که دارای طرح و رنگ های متفاوت و ویژه است و مخصوص افراد خاص پسند می باشد .نمایندگی اینتکس این استخر زیبا را با بالاترین کیفیت و قیمتی ارزان به بازار عرضه می کند تا شما عزیزان تجربه یک خرید  مطمئن را داشته باشید .

استخر بادی کودک اینتکس طرح گل از جمه زیباترین نمونه های تولیدی کمپانی اینتکس در مدل های استخر های گرد و خاص است . ساختار این محصول سه لایه بوده که هر لایه توسط یک دریچه مجزا باد می شود . رنگ بدنه محصول به صورت مشترک دیواره داخلی و خارجی سفید رنگ می باشد . جهت شادابی کودکان بر روی بدنه محصول طرح های فانتزی از گل وجود داشته که با رنگبندی های بسیار شادی قابل مشاهده است . کف محصول نیز به صورت دولایه انتخاب شده تا کودک در هنگام بازی احساس راحتی داشته باشد و بتواند با حفظ تعادل بازی کند و پاهایش دچار آسیب نشود . توجه داشته باشید کف این استخر بادی کاملا یک دست آبی می باشد . قطر مناسب محصول این امکان را ایجاد کرده که دو کودک به صورت همزمان از آن استفاده کنند . کیفیت بدنه این استخر بادی می تواند محصول را در برابر شرایط مختلف جوی و دماهای متفاوت آب ایمن نگه دارد . به همین دلیل استفاده از محصول در فضای باز مشکلی نخواهد داشت . وزن پایین این استخر بادی و کوچکی بسته بندی آن این قابلیت را ایجاد می کند که در سفر همراه خانواده ها باشد . برای سهولت در امر حمل و نقل شما عزیزان این محصول دارای ساک حمل و نقل می باشد . اینتکس سنتر  این استخر بادی زیبا را با قیمتی ارزان در تمام کشور عرضه می کند.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 481 لیتر
قطر 168 سانتی متر
ارتفاع 40 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپ-
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.2 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

سلام برای استخر بادی پمپ باد این محصول دارد<

1198 روز پیش ارسال پاسخ

سلام وقت بخیر بعضی از کالاها دارای پمپ باد می باشد لطفا به شماره 09354434348 واتساپ پیام بدید استعلام بگیرید .

1138 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...