استخر بادی کودک اینتکس طرح سفینه

intex 58431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,390,000
1,340,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح سفینه محصولی متفاوت با شکل ظاهری گرد بوده که با قیمتی ارزان به بازار عرضه می شود. این استخر بادی با طول عمر بالا و کیفیتی مناسب قابل خرید از فروشگاه اینتکس در کمترین زمان ممکن است .

استخر بادی کودک اینتکس طرح سفینه از جمله محصولات این کمپانی با ظاهری گرد که برای کودکان بالای سه سال به بازار عرضه شد . ساختار ظاهری بدنه این استخر بادی دارای طرحی از سفینه بوده که با روحیات کودکانه هم خوانی دارد . بدنه خارجی محصول از سه بخش تشکیل شده که دو بخش بالایی و کفی حلقه و میانه آن طرحی مورب شکل دارد . رنگ بدنه استخر بادی برای ایجاد حس آرامش کاملا آبی انتخاب گردید . جنس بدنه این استخر بادی بسیار مقاوم انتخاب شده است . به همین دلیل تغییرات جوی هوا و دماهای آب تاثیری بر استحکام آن ندارد . بر همین اساس کودک شما می تواند با این استخر بادی جذاب در تمام نقاط ایران در هر شرایط محیطی تجربه یک روز شاد را داشته باشد . کف محصول برای راحتی کودکان در هنگام بازی دو لایه تعبیه گردید . طول عمر بالا و کیفیت عالی این استخر بادی موجب شده تا برای استفاده در فضای باز نیز یک گزینه بسیار مناسب باشد . لازم به ذکر است به دلیل وزن پایین و بسته بندی کوچک محصول این امکان برای شما وجود دارد که در سفر نیز این استخر بادی را همراه خود را داشته باشید . اگر قصد خرید این استخر بادی زیبا را دارید می توانید با همکاران ما در فروشگاه نمایندگی اینتکس تماس گرفته تا این محصول را در قیمتی بسیار ارزان در سراسر ایران تحویل بگیرید .

نوعخانگی
ظرفیت 666 لیتر
قطر 188 سانتی متر
ارتفاع 46  سانتی متر
وزن 2.6 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها طراحی زیبا در یک رنگ
 قابل استفاده برای کودکان بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...