استخر بادی کودک اینتکس با سرسره رنگی

intex 57976

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
2,410,000
2,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس با سرسره رنگی محصولی فانتزی و مقرون به صرفه، عرضه در نمایندگی رسمی محصولات بادی و استخر های بادی ایتکس

استخر بادی کودک اینتکس با سرسره رنگی از سری استخر های بادی برای کودکان می باشد که به صورت یک مجموعه، برای بازی و تفریحات آبی توسط کمپانی بست وی طراحی شده است که همواره سعی داشته تا با طراح متنوع، بستر های آبی شاد و مفرحی را برای کودکان ایجاد کند تا بتوانند در فصول گرم سال فضای ایده آلی را برای یک آب تنی و سرگرمی های آب داشته باشند. استخر های بادی کودک از نظر طراحی و آرگونومی، تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند که همین عامل باعث شده است تا تنوع بسیار زیادی در استخر های بادی کودک وجود داشته باشد. همانطور که در عنوان محصول نیز ذکر شده است این استخر بادی در کنار خود یک سرسره بادی سرخود را دارا می باشد که به صورت رنگی و مواج طراحی شده که در بخش زیرین آن یک تشک بادی کوچک نیز تعبیه شده تا تضمینی بر ایمنی کودک در هنگام سر خوردن از این سرسره باشد. علاوه بر این بر روی دیواره این استخر 3 عدد دروازه بادی سرخود به رنگ های صورتی و زرد نصب شده شده است که بر یکی از آن ها یک سبد بسکتبال بادی سرخود نیز قرار دارد تا کودک بتواند بواسطه یک توپ کوچک اقدام به بازی کند. بست وی جنس بدنه این کالای بادی نیز از جنس مرغوب و با کیفیت پی وی سی استفاده کرده است چرا که این جنس کاملا ضد آب بوده و در مجاورت با آب دچار هیچگونه پوسیدگی و آسیب دیدگی نمی شود، همچنین این نوع اجناس در برابر نور خورشید، ضربه، دمای آب و... نیز مقاوم بوده و به همین دلیل شما می توانید حتی به صورت دراز مدت از آن در محیط های باز و مسافرتی خود استفاده کنید. راه اندازی محصول نیز همانند دیگر محصولات بادی در سریع ترین زمان از طریق محفظه های نصب شده بر روی بدنه، توسط یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی اقدام به پر کردن هوای درون آن ها کنید.  برای کسب اطلاع بیشتر از محصول و راهنمایی های کامل می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. 

 نوع خانگی _  تفریحی
 طول 165 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 96 سانتی متر
 ظرفیت آب 140 لیتر
 جنس بدنه PVC 
 وزن کالا 1.6 کیلو گرم
 پمپ باد   _
 کد محصول intex 57976

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...