استخر بادی سرسره دار طرح کیتی

intex 57137EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
55%
875,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار طرح کیتی از گروه استخر های بادی جذاب مخصوص دختران است که توسط شرکت اینتکس تولید می شود. این محصول جذاب با آبپاش سرخود قابل خرید سریع و آسان از سایت اینتکس سنتر بزرگترین نمایندگی محصولات بادی ایران است .

استخر بادی سرسره دار طرح کیتی از جمله جدیدترین تولیدات شرکت اینتکس بوده که برای دختران طراحی شده است که با روحیه شاد و لطیف کودکان سازگاری دارد . انیمیشن کیتی برای دختران جذابیتی خاص دارد . رنگ غالب این انیمیشن صورتی بوده به همین دلیل در طراحی بدنه این استخر بادی از رنگ های صورتی و سفید استفاده شده است . به دلیل آن که سرسره این استخر بادی در ابتدای آن قرار دارد کودک شما برای بازی فضای بزرگ تر در اختیار خواهد داشت. در وسط این استخر بادی یک حلقه قرار دارد . پیش از این حلقه دو گل قرار دارد که در واقع آبپاش سرخود محصول بوده که به راحتی با متصل شدن به شلنگ آب قابل راه اندازی است . به دلیل راه اندازی آسان و سریع از این استخر بادی در سفر نیز می توانید استفاده کنید . جنس بدنه مستحکم این محصول راحتی خیال شما را فراهم آورده تا از آن در فضای باز نیز استفاده کنید. با توجه به عمق مناسب این استخر بادی خردسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند . زیباترین بخش ظاهری این محصول کف آن می باشد که با طرح بسییار زیبایی از کیتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد . برای خرید این محصول متفاوت به سایت نمایندگی اینتکس سنتر مراجعه کنید.

نوعخانگی
ظرفیت 204 لیتر
طول 210 سانتی متر
عرض 162 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
دارای دو آبپاش بادی سرخود
مناسب سنین کودکان
دارای سایه بان بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی سرسره دار طرح کیتی یکی از جدید ترین استخر های بادی تولید شده برای سنین کودکان و خردسالان بوده که توسط شرکت اینتکس به بازار محصولات بادی عرضه شده است. این استخر دارای کیفیت ساخت مناسبی بوده به همین دلیل گزینه خوبی برای تفریحات آبی در فضای باز خواهد بود. ویژگی هایی که این استخر بادی داشته موجب شده تا باعث تفریح بیشتر کودکان در این محصول بادی شود. طراحی این استخر بادی با توجه به رنگ خود بیشتر برای دخرات مناسب بوده اما محدودیت خاصی در این زمینه وجود نخواهد داشت. در ادامه برای بررسی بیشتر این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل جزئیات ساخت این محصول بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر بادی کیتی به صورت بیضی شکل بوده که از کف طرح دار برخوردار است. در داخل بدنه یک سرسره بادی تعبیه شده و یک ستون بادی خمیده نیز روی بدنه طراحی شده است تا موجب زیبا جلوه دادن بدنه شود. همچنین دو درختچه بادی روی بدنه اصلی تعبیه شده که کاربرد آبپاش را خواهد داشت. این دو آبپاش می بایست از قسمت بیرونی به یک شلنگ آب متصل شده تا شروع به کار کند. از ویژگی های دیگر طراحی بدنه این محصول داشتن چند دریچه باد مجزا برای راه اندازی کامل استخر می باشد. بنابراین این محصول برای راه اندازی نیاز به باد زدن از چند دریچه باد را خواهد داشت.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه این استخر بادی بست وی از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه دارای مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب بوده و در صورت استفاده در برابر نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. به همین دلیل با خیالی آسوده می توان در فضای باز از این استخر استفاده نمود. یکی دیگر از ویژگی های این نوع جنس بدنه در انعطاف بالای آنها می باشد. ویژگی ای که موجب می شود تا به راحتی این محصول را در حجم و اندازه های کوچکتری جمع کرد. همچنین این بدنه قابلی تعمیر توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی را نیز خواهد داشت، به همین دلیل استفاده یک باره از این استخر را خاتمه خواهد داد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

استخر بادی طرح کیتی کودک دارای ابعاد (طول: 210 سانتی متر ، عرض: 162 سانتی متر ، ارتفاع: 120 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی دو کودک خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این محصول بوده که تمام قسمت های بدنه را شامل می شود. البته در صورت جمع کردن آن این ابعاد نیز بسیار کوچک تر خواهد شد تا امکان جای دادن در هر محل مورد نظری را فراهم سازد. با توجه به عمق مفید این استخر کودک که حدود 20 تا 25 سانتی متر بوده قادر است تا مقدار 204 لیتر آب را در خود جای دهد. این ظرفیت آب حجم 80 الی 90 درصدی بدنه را شامل می شود. وزن بسته بندی این کالا نیز 4.5 کیلوگرم بوده که مقداری بسیار مناسب و سبک برای این استخر محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا با توجه به نداشتن پمپ باد همراه می بایست از قسمت پمپ های باد فروشگاه اینتکس یک پمپ باد متناسب با حجم بدنه استخر تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد را به آنها وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این استخر باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه نیز آسیب جدی خواهد دید. بنابراین یکی از مهمترین روش های مراقبت و نگهداری از این محصول استاندارد باد زدن به بدنه خواهد بود. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرد. 

جمع بندی

استخر بادی طرح کیتی کودک محصولی از شرکت اینتکس یکی از سری استخر های بادی سرسره دار بوده که برای تفریحات آبی کودکان در فضای باز خواهد بود. این محصول از دو آبپاش بادی سرخود بهره مند بوده که باعث تفریحات آبی بیشتر فرزندان شما خواهد شد. این استخر بادی با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران توسط نمایندگی اینتکس خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...