استخر بادی بزرگ شش ضلعی اینتکس

intex 56493

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,630,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ شش ضلعی اینتکس جدید ترین مدل از استخر های مناسب کودکان و بزرگسالان بوده که طول عمری بالا و قیمتی مناسب دارد و معمولا مورد توجه همگان قرار میگیرد . این محصول در فروشگاه اینتکس ایران موجود است.

استخر بادی بزرگ شش ضلعی اینتکس از جمله جدیدترین نمونه های استخر های بادی طرح آکواریوم بوده که با ابعادی منحصر به فرد به بازار عرضه شد . بدنه این محصول از نوع کاملا شفاف ساخته شده است . اما این شفافیت تاثیری بر کیفیت نهایی محصول ندارد . بر روی این بدنه شفاف طرح آکواریوم نقش بسته که زیبایی خیره کننده ای به محصول می بخشد . لبه بالایی و کف استخر بادی به صورت کاملا یک دست سفید تولید می شود . جهت راحتی مصرف کنندگان عزیز کف محصول از نوع بادشو انتخاب گردیده تا در صورت نیاز به عنوان نشیمنگاه استفاده شود.  بدنه محصول به صورت سه لایه طراحی شده که هر لایه یک دریچه مجزای باد دارد . کیفیت بسیار بالای این استخر بادی موجب شده تا در برابر شرایط مختلف جوی و دماهای متفاوت آب استحکام خود را حفظ کند . به همین دلیل برای استفاده در فضاهای باز نیز توصیه می شود این استخر دارای جعبه تعمیرات می باشد تا خودتان به راحتی محصولتان را در حداقل زمان تعمیر کنید . همچنین این استخر بادی دارای ساک جهت حمل و نقل آسان می باشد  تا شما بتوانید با توجه به حجم و وزن کم این محصول  در سفر نیز همراه خود داشته باشید . با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس ایران که نمایندگی رسمی محصولات بادی در کشور نیز می باشد می توانید با مناسب ترین قیمت این محصول زیبا را خریداری کنید .

نوعخانگي
ظرفيت 120 ليتر
طول 191 سانتي متر
عرض 178 سانتي متر
ارتفاع 61 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 5 کيلوگرم
 داراي دیواره دو لایه مقاوم
مناسب سنين زير 8 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...