استخر بادی ایزی ست دخترانه اینتکس

intex 28104NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی ایزی ست دخترانه اینتکس محصولی مناسب کودکان با قابلیت راه اندازی اتوماتیک با قیمتی بسیار مناسب قابل خرید از فروشگاه اینتکس در تمام فصول سال می باشد.

استخر بادی ایزی ست دخترانه اینتکس محصولی محبوب برای کودکان بوده که در سال 2018 به بازار عرضه شد . این استخر بادی دارای ویژگی های زیادی بوده که با اتکا به همان موارد توانست در زمان کوتاهی رضایت مشتریان را جلب کند . مهم ترین بخش این محصول زیبا مربوط به نحوه ی راه اندازی آن می باشد . همانطورر که گفته شد این استخر از گروه محصولات ایزی ست بوده که نحوه راه اندازی آن کاملا اتوماتیک صورت می پذیرد . لبه بالایی محصول یک دریچه برای باد دارد . با راه اندازی این لبه و جاری کردن آب به داخل محفظه اصلی مشاهده می کنید که استخر بدون دخالت دست و به سادگی قابل استفاده می شود.  این محصول دارای جعبه تعمیرات بوده تا شما عزیزان بتوانید به راحتی این استخر بادی را تعمیر کرده و به راحتی و دوباره از آن استفاده کنید .به دلیل آنکه مخاطب مصرفی این محصول دختران می باشند تصویر بدنه انیمیشنی دخترانه و رنگ آن صورتی در نظر گرفته شده است.  توجه داشته باشید برای ایجاد تضاد لازم داخل این استخر زیبا آبی رنگ می باشد . کیفیت بالای این استخر بادی این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم آورده تا در فضای باز از آن استفاده کنند . با مراجعه به فروشگاه اینتکس سنتر ایران می توانید با مناسب ترین قیمت این استخر بادی را تهیه کنید .

 نوع گرد
 قطر 183 سانتي متر
 ارتفاع 51 سانتي متر
 ظرفیت 886 لیتر
 وزن 4 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC با الیاف شمعی
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 مناسب کودکان و نوجوانان
 طراحی و رنگبندی داخلی شاد
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

استخر بادی ایزی ست دخترانه اینتکس  یکی از محصولات جدید شرکت اینتکس می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است. این محصول به دلیل طراحی جذاب و خاص آن برای کودکان دارای جذابیت بسیاری بوده و در همان ابتدای کار توجه بسیاری از آنها را به خود جلب کرده است. ما در ادامه قصد داریم که شما را با این استخر بادی بیشتر آشنا کنیم و به بررسی آن بپردازیم.

طراحی و ساخت :

مهم ترین اساس تولید هر محصولی طراحی و ساخت آن می باشد که شرکت اینتکس با سابقه ی درخشانی که دارد به خوبی این موضوع را درک کرده و تمامی محصولاتش از طراحی و ساخت بسیار با کیفیتی بهره مند هستند. حال میبینیم که استخر بادی زیبایی برای کودکان طراحی کرده که بدنه آن به صورت حلقه ای بوده و روی آن نیز شخصیت های کارتن محبوب نقش بسته است. اما یکی از دلایلی که باعث منحصر به فرد شدن این استخر بادی شده است، این است که این محصول علاوه بر استخر آب، یکی استخر توپ نیز می باشد که می توان از آن در اتاق کودک استفاده کرد. درون خود استخر تعداد بسیاری توپ وجود دارد که کودک می تواند علاوه بر آب تنی، به بازی کردن با توپ ها نیز بپردازد.

جنس :

یکی از نکاتی که تمامی افراد برای خرید یک محصول به آن توجه می کنند این است که محصولی که می خواهند بخرند از چه جنسی است. آیا جنس آن خوب است؟ آیا دوام دارد؟ آیا بعد از مدتی استفاده تغییر شکل نمی دهد؟ این ها تمام سوالاتی ست که همه ی افراد پیش خود می پرسند. اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که شرکت اینتکس متریال درجه یکی را برای ساخت هر محصولش استفاده می کند. این استخر بادی دارای بدنه ای از جنس PVC طرح چرم بوده که در برابر نور خورشید مقاومت بالایی دارد و به سادگی پوسیده نمی شود. همچنین از آن می توان در هر دمای آب و هوایی استفاده نمود و به هیچ وجه نگران تغییر شکل دادن این استخر نبود. جنس کف آن نیز از وینیل 2 لایه است که این دو لایه بودن سبب شده تا هم سطح نرم تری برای نشیمنگاه کودکان باشد و هم ایمنی آن ها را فراهم کند تا هنگامی کو کودکان درون استخر زمین می خورند دچار آسیب دیدگی نشوند.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب :

این محصول تشکیل شده از ابعادی از جمله قطر 183 سانتی متر و ارتفاع 51 سانتی متر می باشد. وزن این استخر  4 کیلو گرم است که در بیت استخر های بادی سبک محسوب می شود و شما می توانید به راحتی و بدون کمک دیگران آن را جا به جا منید. همچنین هنگام سفر می توانید آن را با خود ببرید تا کودکان شما در سفر هم از وجود یک وسیله تفریحی نشاط آور بهره مند باشند. ظرفیت آب آن نیز 886 می باشد. این محصول می تواند مورد استفاده کودکان بالای 3 سال قرار گیرد و همزمان چند کودک از آن استفاده کنند و به بازی در آن بپردازند.

نحوه راه اندازی :

شما برای راه اندازی این استخر ها به یک پمپ باد احتیاج دارید که می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس انواع این پمپ ها را ببینید و هرکدام را که خواستید خریداری کنید. حال به راه اندازی آن می پردازیم. ابتدا استخر را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صاف و بدون شئ نوک تیزی قرار می دهیم. سپس دریچه ورودی هوای آن را باز میکنیم و سری پمپ را در قسمت ورودی دریچه هوای استخر قرار می دهیم و منتظر می مانیم تا استخر باد شود. فقط نکته ای که در اینجا از اهمیت بالایی برخوردار است این است که باید حواسمان باشد تا استخر بیش از اندازه باد نشود. زیرا اگر بیش از اندازه درون آن هوا جمع شود، این هوا باعث فشار آوردن به استخر شده و در نتیجه استخر دچار پارگی می شود. در مرحله آخر هم درون استخر را پر از آب میکنیم و می توانیم با خیال راحت در اختیار کودکان قرار می دهیم تا درون آن به بازی و نشاط مشغول شوند.

مراقبت :

معمولا محصولات بادی دارای یک سری حساسیت هایی هستند که شما برای اینکه بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید باید این نکات را رعایت کنید. اول اینکه به هیچ وجه نباید اجازه دهید تا شئ تیزی با بدنه استخر برخورد کند. چرا که بلافاصله پس از برخورد استخر دچار پارگی شده و غیر قابل استفاده می شود. نکته بعد اینکه هنگام باد زدن تا قدری باد برنید که استخر فرم کلی خودش را بگیرد. چون اگر باد درون استخر بیش از اندازه باشد به مرور زمان درز های استخر را از هم جدا کرده و دیگر استخر قابل استفاده نمی باشد.برای خرید این محصول می توانید آن را از طریق سایت اینتکس تهیه کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...