استخر ایزی ست طرح دار اینتکس

intex 28126

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
6,600,000
6,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست طرح دار اینتکس ، نمونه دیگری از استخر های پیش ساخته در ابعاد ( قطر : 305 سانتی متر و ارتفاع : 76 سانتی متر ) می باشد که دارای دیواره های طرح اقیانوس است .

استخر ایزی ست طرح دار اینتکس از جدید ترین استخر های ایزی ست یا همان فست ست می باشد که نام آن ها برگرفته از راه اندازی سریع و راحت این نوع محصولات می باشد ، از این محصولات می توان برای تفریحات آبی به صورت خانگی بهره مند شد ، از آن جا که ابعاد این محصول بسیار بزرگ است استفاده از استخر مورد نظر می تواند به صورت گروهی و یا خانوادگی انجام گیرد ، ارتفاع 76 سانتی متری این محصول باعث شده است تا کودکان نیز بتوانند بدون هیچ مشکل و خطری از استخر ایزی است استفاده کنند ، این استخر پیش ساخته ایزی ست ظرفیت آبی معادل 3853 سانتی متر دارد به همین دلیل نیز در کنار محصول یک پمپ تصفیه آب استخر 220 ولتی قرار گرفته است که می تواند با قدرت برق آب را به داخل محفظه خود که فیلتر ها در آن قرار گرفته است مکش کند و روند تصفیه آب را با سرعت و کیفیت بالا انجام دهد ، برای اتصال پمپ تصفیه دریچه هایی در بدنه استخر ایزی ست تعبیه شده است ، همچنین دریچه های دیگر تخلیه نیز در بدنه محصول قرار گرفته است که از آن طریق می توانید استخر پیش ساخته خود را تخلیه کنید . فروشگاه اینتکس این محصول بی نظیر و دوست داشتنی را با قیمت مناسب به فروش می رساند و شما می توانید به راحتی از سراسر ایران این محصول را خریداری کنید .

نوعگرد
ظرفيت آب3853 ليتر
قطر305 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن10.7 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي انعطاف پذیری بالای بدنه
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...