استخر ایزی ست اینتکس با لبه باد شو

intex 28168

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
15,200,000
14,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس با لبه باد شو ، از نمونه استخر های پیش ساخته مدل ایزی ست می باشد که در ابعاد بزرگی تولید شده است و ارتفاع آن بلند تر از دیگر استخر های ایزی ست شرکت اینتکس می باشد .

استخر ایزی ست اینتکس با لبه باد شو از نمونه استخر های پیش ساخته ایزی ست می باشد که در ابعاد بسیار بزرگ 457 سانتی متری تولید شده است ، از مهم ترین مزیت ها و ویژگی های این محصول می توان به ارتفاع 122 سانتی متری محصول اشاره کرد ، ارتفاع زیاد این محصول باعث شده است تا مشتریان زیادی اقدام به خرید این مدل کنند چرا که هر چه استخری عمیق تر باشد افراد به راحتی می توانند از استخر استفاده کنند و لذت کافی را از استخر ببرند . از این استخر بیشتر برای تفریحات آبی استفاده می شود و به مانند دیگر مدل های استخر پیش ساخته فریمی برای مصارف دیگری چون پرورش ماهی و یا امورات صنعتی و کشاورزی کارایی ندارد ، علت محبوبیت این استخر پیش ساخته راحتی نصب و راه اندازی آن می باشد ، چرا که تنها بایستی لبه های بادی محصول را باد کنید تا پس از آن با پر کردن داخل استخر ، محصول کاملا آماده استفاده شود ، جنس لبه های بادی این محصول از pvc با الیاف شمعی می باشد که به خوبی می تواند در برابر آب دوام بیاورد و خصوصیات عالی خود را پس از چندین سال نیز حفظ کند ، بخش های دیگر محصول نیز از جنس برزنت ساخته شده و می تواند سال های سال بدون کوچک ترین مشکلی وزن بسیار بالای آب را متحمل شود ، فروشگاه اینتکس ایران این محصول را با اقلام دیگری چون پمپ تصفیه آب ، در پوش ، زیر انداز و نردبان به فروش می رساند تا استفاده و نگهداری از محصول به بهترین شکل خود ادامه یابد .

نوعگرد
ظرفيت آب14141 ليتر
قطر457 سانتي متر
ارتفاع122 سانتي متر
وزن45 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...